Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
29.03.2019, 08:15

Martina Pálešová: Aj vďaka mne sa brand awareness našej agentúry, hlavne na Instagrame, dostal do povedomia mnohých ľudí

Predstavujeme Talenty z brandže.

Martina Pálešová: Aj vďaka mne sa brand awareness našej agentúry, hlavne na Instagrame, dostal do povedomia mnohých ľudí
Zdroj: Divino

Predstavujeme odľahčený formát otázok a odpovedí talentovaných ľudí z brandže. 

Martina Pálešová aktuálne pracuje v agentúre DIVINO na pozícii Senior Online Manager. Online marketingu sa venuje už tri roky a začínala ako nákupca reklamy v mediálnej agentúre. Venuje sa komplexnej správe sociálnych sietí od strategických návrhov až po realizáciu a reklamu. Svoje know-how odovzdáva aj prostredníctvom školení, ktorým sa aktívne venuje.

Na čom aktuálne pracujete?

Neustále pracujem na nových projektoch, či už krátkodobých kampaniach alebo návrhoch pre nových klientov. Momentálne je to presne stratégia komunikácie pre kozmetickú značku, s ktorou začíname spolupráce a naším spoločným cieľom je vytvoriť autentický obsah, či už foto alebo video materiál.

Pre akého klienta na domácom trhu by ste raz chceli robiť ? A prečo?

Nikdy som nechcela pracovať pre veľké korporácie a skôr som sa vždy videla pri menších, pekných projektoch, za ktorými stoja ľudia a príbeh, avšak tam nie je vždy priestor, aby mali vlastného social media managera. Mám veľmi rada Ateliér Papaver  alebo Mile Clothing. Z väčších značiek sa mi páči komunikácia Yves Rocher Slovensko. Väčšinou ma to ťahá k firmám, kde vidím možnosť vlastnej foto tvorby.

Na kreatíve akej svetovej značky by ste sa chceli podieľať, keby dostanete možnosť si ľubovoľne vybrať?

Fjällräven. Spájajú veci, ktoré mám rada, dobrodružstvo, prírodu, zachytenie okamihu.

Hovoria vám ľudia, že ich na vás niečo prekvapuje?

Asi to, že aj napriek tomu, že moje vety niekedy nedávajú zmysel a vymýšľam si slová, keď neviem veci pomenovať, tak v zápätí viem ísť na školenie a 4 hodiny rozprávať k danej téme, dokážem ľudom vysvetliť ako funguje Instagram a všetci odchádzajú spokojní.

Keby ste sa mohli stať odborníkom na niečo cez noc, čo by to bolo?

Aktuálne plávanie. Aj napriek môjmu strachu z vody sa to stalo mojím hobby, ktoré by som chcela vedieť.

Ak by ste mali vybrať tri prídavné mená, aby ste sa opísali, ktoré by to boli?

Spoľahlivá, starostlivá, svojská.

Čo najlepšie sa vám podarilo v roku 2018?

Rada pomáham iným, a čo ma veľmi teší, že sme v DIVINO rozbehli CSR projekt #ZaleziNam, v ktorom pomáham neziskovým organizáciám cez bezplatné školenia na rôzne témy.

Na čo ste pyšný?

Neviem, či som v živote zatiaľ dosiahla niečo veľkolepé, čo by si zaslúžilo obdiv. Som však rada, že od robenia asistenčnej práce v PR agentúre som sa posunula tam, kde som teraz a aj vďaka mne sa brand awareness našej agentúry, hlavne na Instagrame, dostal do povedomia mnohých ľudí.

Akú radu dáte vášmu ja, ako nováčikovi v brandži?

Aby som bola trochu viac priebojnejšia a zažila si viac praxe aj na úkor štúdia, lebo to síce znie ako klišé, ale sama to vidím teraz z druhej strany, že len chcieť niekedy nestačí.

Čo vás na práci online managera najviac baví?

Najradšej mám tvorbu obsahu, ktorý spočíva vo fotení a vymýšľaní fotenia, od nákupu kvetov až po hľadanie nápadov na Pintereste. Samozrejme v téme, ktorá je mi blízka. A tiež ma veľmi bavia tabuľky a čísla (s kalkulačkou) čo je celkom protiklad k tej kreatívnej stránke. 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.