Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
28.03.2019, 12:38

Unilever si vyberie „dôveryhodných vydavateľov“ pre digitálnu reklamu

Koho, zatiaľ nie je známe.

Unilever si vyberie „dôveryhodných vydavateľov“ pre digitálnu reklamu
Zdroj: Reuters

Jeden z najväčších svetových inzerentov- Unilever sa rozhodol vybrať si sieť „dôveryhodných vydavateľov“, s ktorými bude vo väčšine prípadov komunikovať ohľadom marketingu. Inými slovami, vynaloží im väčšinu svojho marketingového rozpočtu.

Zdroj: Mafra Slovakia

Iniciatívu oznámila spoločnosť s tým, že jej cieľom je väčšia kontrola umiestnenia reklamy. Chce dosiahnuť, aby sa znížili reklamné podvody a zvýšila bezpečnosť značky v online.

Unilever zatiaľ odmietol uviesť, ktorí digitálni vydavatelia budú súčasťou výberu.

Čo sa týka Facebooku, marketingový riaditeľ Unileveru Kenith Weed sa vyjadril, že je jeho výber otázny, nakoľko sa v posledných rokoch podľa jeho slov vo viacerých prípadoch ukázalo, že je nespoľahlivý a bezohľadný. Používal podľa neho roboty na úpravu dát ohľadom efektivity výdavkov do reklamy.

Weed hovoril aj o tom, že vytiahne investície z digitálnych platforiem, ktoré nedokážu riešiť problémy, ako napríklad falošné správy a rozhodol sa tiež znížiť množstvo spoluprác s influencermi, ktorý si nakupujú followerov.

​Kenith Weed po 36 rokov v spoločnosti Unilever odchádza do dôchodku, náhrada za neho ešte nebola vymenovaná.  

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.