StoryEditor

McDonalds opäť experimentuje v outdoore. Tentokrát veľmi odvážne

28.03.2019, 12:41
Autor:
pzpz
Môže si to dovoliť?

Marketing McDonalds netreba obšírne opisovať a pripomínať. Značka je bezpochyby celosvetovo populárna a jej produkty sú tak známe, že ich už zjavne netreba ukazovať.  

Spoločnosť rýchleho občerstvenia stavila na odvahu a v outdoorovej kampani od agentúry TBWA\San Juan sa rozhodla zobraziť iba rozmazané ukážky najznámejších jedál, ktoré ponúka. A ako je na bilborde: Say no more.

adsoftheworld.com adsoftheworld.com

adsoftheworld.com

01 - Modified: 2021-01-26 09:13:19 - Feat.: - Title: McDonald´s promuje McDrive. Hlavnými postavami sú mladí zaľúbenci 02 - Modified: 2018-04-24 15:43:41 - Feat.: - Title: McDonalds oslavuje 30 rokov s najobľúbenejšími produktami v OOH 03 - Modified: 2018-04-05 16:24:37 - Feat.: - Title: Hlavy matriošiek ako lopty, Chrám Vasila Blaženého namiesto hranoliek. Ochutnajte novú kampaň McDonalds
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 01:12