Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
02.04.2019, 10:05

Pomôžme deťom dostať sa z červených čísel, vyzýva Úsmev ako dar

Print v časopise Forbes nabádajúci na darovanie 2 % z daní vytvorila agentúra Respect APP.

Pomôžme deťom dostať sa z červených čísel, vyzýva Úsmev ako dar
Zdroj: Respect APP

Úsmev ako dar už 36 rokov pracuje na tom, aby deti prežili šťastné detstvo s rodinou. Pomáha sociálne slabším rodičom, ktorým hrozí odobranie dieťaťa, stavia centrá na pomoc rodinám aj deťom v núdzi, vzdeláva mladých dospelých aj náhradných rodičov. Aby mohol v úspešnej činnosti pokračovať, vyzýva podnikateľov na darovanie 2 % zo svojich daní.

Kampaň hovorí o tom, že vďaka darovaniu 2 % môžu ľudia dostať život detí z červených do čiernych čísel. Jazyk vizuálu je určený podnikateľom a účtovníkom – teda čitateľom časopisu Forbes, ďalej v newslettroch a v online.

Vizitka kampane: 

Klient: Úsmev ako dar
Agentúra: Respect APP
Kreatívny riaditeľ: Lenka Slovák Bónová
Copywriter: Peter Michalka
Art director: Lucia Čermáková, Mykola Kovalenko
Stratég: Yolka Udičová
Account manager: Jakub Hanic

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.