Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
08.04.2019, 13:40

Reklama na bryndzu, aká tu ešte nebola. S Pycom v hlavnej úlohe

Liptov predstavuje Nečakane dobré kombinácie.

Reklama na bryndzu, aká tu ešte nebola. S Pycom v hlavnej úlohe
Zdroj: Youtube

THIS IS LOCCO prináša nečakane dobré kombinácie s bryndzou v imidžovej komunikácii, ktorej tvárou je Martin „Pyco“ Rausch.

Cieľom kampane je predstaviť mladým ľudom bryndzu ako potravinu na každý deň.
Je to generácia, ktorá ju vníma hlavne ako súčasť do tradičných jedál, ako halušky, demikát či nátierka. Pritom je často označovaná ako naša superpotravina a je to vhodná alternatíva k iným obľúbeným syrom.

 Značka preto upustila od salašových sterotypov, spojila sa v novom imidžovom koncepte „Nečakane dobré kombinácie“ s populárnym autorom kuchárok Pycom a pripravila s ním aj sériu netradičných receptov.

Okrem hero videa crossline kampaň pokračuje OOH formátmi, TV sponzoringom a social súťažou, ktorá zbiera zaujímavé recepty od fanúšikov. V najbližších týždňoch postupne predstaví aj nečakaných 8 receptov, ktoré si ľudia vedia ľahko pripraviť aj doma.

„Bryndza je jedným z našich kľúčových produktov. Vnímanie bryndze Liptov spotrebiteľmi je síce dlhodobo silne pozitívne, ale jej spotreba a atraktivita u mladých ľudí klesá. Preto sme sa rozhodli pre odvážnu, možno trochu neliptovskú kampaň, v ktorej chceme ukázať, že bryndza s vysokým obsahom bielkovín a vápnika nepatrí len do bryndzových halušiek či nátierok. Ukazujeme bryndzu v novom svetle, znovuobjavujeme naše slovenské zlato a predstavujeme jej moderné spôsoby použitia prostredníctvom receptov z autorskej dielne Martina Pyca Rauscha,” hovorí Valéria MIHALIŠINOVÁ, Senior Brand Manager LIPTOV

„Hľadali sme insight, ktorý viaže mladých a jedlo. Tu nám perfektne zapasovala renesancia varenia. Cieľovka sa snaží posúvať svoje kulinárske umenie na nový level. Dôkazom sú nielen populárne seriály na Netflixe o varení, ale aj instagramové trendy. Tak sme ľuďom dali presne to, čo hľadajú a majú to pritom v každej predajni pri dome,“
dodáva Daniel Vachuna, copywriter THIS IS LOCCO.

„Z tejto kampane mám veľkú radosť. Asi neexistuje produkt, ktorý je komunikovaný stereotypnejšie než bryndza. A práve leadri kategórie, akým Liptov bezpochyby je, sú tými, čo ju majú meniť. Nová kampaň je preto svieža, dnešná, možno až neslovenská. Bolo pre nás dôležité priniesť aj do online videa vysokú remeselnosť, preto sme oslovili režiséra Rolanda Wranika, ktorý má skúsenosti s vizuálne zaujímavými spotmi a klipmi, ktoré sú medzi mladými hitom,“ dodáva Juraj Kováč, kreatívny riaditeľ THIS IS LOCCO.

VIZITKA KAMPANE

Klient: Liptov
Agentúra: THIS IS LOCCO
Kreatívny riaditeľ: Juraj Kováč
Art Director: Adrian Mery
Copywriter: Danko Vachuna, Juraj Kováč
Account: Zuzana Lempochnerová
Strategy Director: Juraj Kováč
Produkcia: SORRYWECAN
Réžia: Roland Wranik
Kamera: Róbert Revák
Zvuk: Miroslav Dlugosh

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.