Spoločnosť Kaufland pripravila novú komunikačnú kampaň „Jedlo je...“, prostredníctvom ktorej predstaví, ako rôzne môžeme vnímať jedlo.
„Jedlo nás zbližuje a vyvoláva emócie a spája sa s mnohými zážitkami. Priatelia a rodina sa stretávajú pri jednom stole, aby sa najedli, jedlo pre nich predstavuje domov. Jedlo je o láske, spomienkach, vyvoláva vášeň a rozpútava fantáziu. Má mnoho podôb a každá má svoj význam. Je naším každodenným spoločníkom a vďaka nemu objavujeme, skúšame a učíme sa,“ vysvetľuje myšlienku kampane Lucia Langová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland.
Cieľom kampane je, podľa jej slov, poskytnúť úplne nový pohľad na neoddeliteľnú súčasť života akou je jedlo a dať najavo, že Kaufland rozumie jeho širokému významu – a to: kvalite, čerstvosti, chuti, jednoduchosti, rozmanitosti a výberu.Posolstvá kampane: „Jedlo je viac ako len rýchle uspokojenie hladu. Jedlo je náš spoločník vo dne i v noci. Je vyjadrením osobnosti, kultúry a niekedy sa stane aj hnutím. Jedlo môže znamenať podeliť sa a je všade, kde sa stretávajú ľudia. Jedlo nás zbližuje, vyvoláva emócie a spája sa s mnohými zážitkami. Priatelia a rodina sa stretávajú pri jednom stole, aby sa najedli, jedlo pre nich predstavuje domov. Jedlo je o láske, spomienkach, vyvoláva vášeň a rozpútava fantáziu. Má mnoho podôb a každá má svoj význam. Je naším každodenným spoločníkom a vďaka nemu objavujeme, skúšame a učíme sa.“Vizitka kampane/imidžový spot:
Agentúra: Heimat Werbeagentur GmbH
Produkcia: Markenfilm Hamburg GmbH
Hudba: Kaufland 2019
Zložili: Naren Rauch (ASCAP), Ingmar Rehberg (GEMA), Brian D. Yessian (SUISA), Michael J. Yessian (SUISA)
Vydaveteľstvo: Yessian Music
Hlas: Katarína Brychtová
Timing kampane: Začiatok imidžovej TV a online kampane od 11.4. 2019
Následne na imidžovú kampaň nadviažu substančné (produktove) spoty.
Mediamix: TV, online, PR, rádio, POS