StoryEditor

Čo všetko znamená jedlo? Kaufland odpovedá v novej kampani

10.04.2019, 07:00
Autor:
rmrm
Kampaň „Jedlo je...“ chce poskytnúť nový pohľad na jedlo ako neoddeliteľnú súčasť života.

Spoločnosť Kaufland pripravila novú komunikačnú kampaň „Jedlo je...“, prostredníctvom ktorej predstaví, ako rôzne môžeme vnímať jedlo.

„Jedlo nás zbližuje a vyvoláva emócie a spája sa s mnohými zážitkami. Priatelia a rodina sa stretávajú pri jednom stole, aby sa najedli, jedlo pre nich predstavuje domov. Jedlo je o láske, spomienkach, vyvoláva vášeň a rozpútava fantáziu. Má mnoho podôb a každá má svoj význam. Je naším každodenným spoločníkom a vďaka nemu objavujeme, skúšame a učíme sa,“ vysvetľuje myšlienku kampane Lucia Langová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland.

Cieľom kampane je, podľa jej slov, poskytnúť úplne nový pohľad na neoddeliteľnú súčasť života akou je jedlo a dať najavo, že Kaufland rozumie jeho širokému významu – a to: kvalite, čerstvosti, chuti, jednoduchosti, rozmanitosti a výberu.

Posolstvá kampane: „Jedlo je viac ako len rýchle uspokojenie hladu. Jedlo je náš spoločník vo dne i v noci. Je vyjadrením osobnosti, kultúry a niekedy sa stane aj hnutím. Jedlo môže znamenať podeliť sa a je všade, kde sa stretávajú ľudia. Jedlo nás zbližuje,  vyvoláva emócie a spája sa s mnohými zážitkami. Priatelia a rodina sa stretávajú pri jednom stole, aby sa najedli, jedlo pre nich predstavuje domov. Jedlo je o láske, spomienkach, vyvoláva vášeň a rozpútava fantáziu. Má mnoho podôb a každá má svoj význam. Je naším každodenným spoločníkom a vďaka nemu objavujeme, skúšame a učíme sa.“Vizitka kampane/imidžový spot:
Agentúra: Heimat Werbeagentur GmbH
Produkcia: Markenfilm Hamburg GmbH
Hudba: Kaufland 2019
Zložili: Naren Rauch (ASCAP), Ingmar Rehberg (GEMA), Brian D. Yessian (SUISA), Michael J. Yessian (SUISA)
Vydaveteľstvo: Yessian Music
Hlas: Katarína Brychtová
Timing kampane: Začiatok  imidžovej TV a online  kampane od 11.4. 2019
Následne na imidžovú kampaň nadviažu substančné (produktove) spoty.  
Mediamix: TV, online, PR, rádio, POS

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 02:45