Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
11.04.2019, 14:33

McDonald's dbá na zákaznícky zážitok. Inovuje prevádzky a pridal digitálne kiosky

Tretia prevádzka novej generácie je na Prievozskej ulici v Bratislave.

McDonald's dbá na zákaznícky zážitok. Inovuje prevádzky a pridal digitálne kiosky
Zdroj: autor foto: Peter Frolo, zdroj: McDonald´s

Spoločnosť McDonald's vynovuje svoje prevádzky po celom Slovenku. Najnovšie sa postaral o zavedenie digitálnych kioskov na Prievozskej ulici v Bratislave a do konca roka by chcel takto obnoviť polovicu domáceho trhu. Zavádzanie nového konceptu bude dlhodobým procesom. Ide však o kľúčovú aktivitu tohto roka. Víziou je do konca budúceho roka na prevádzky novej generácie premeniť všetky slovenské reštaurácie.

Najväčšou novinkou okrem digitálnych kioskov, ktoré predstavil už v Bory Malle a obchodnom centre Centrál v Bratislave, je prístup ku zákazníkom.

Ak si zákazníci nebudú istí samoobslužným objednávaním cez kiosky, pomôže im Manažér starostlivosti o hosťa. Je to nová pozícia, zamestnanec sa bude starať o komfort a spokojnosť hostí v McDonald´s.

Druhá nová pozícia je napojená na novú službu- table servis, teda donáška k stolu. Zákazník po objednávke jedla nemusí stáť a čakať na výdaj jedla. Tento zamestnanec mu totiž donesie jedlo priamo na stôl. Zaistí, aby k jedlu zákazník mal všetko, čo potrebuje a mohol si ho komfortne vychutnať. 

„Našou devízou vždy bola dobrá atmosféra, ktorú u nás zákazníci, predovšetkým rodiny s deťmi, zažívajú. Prinášať rodinám príjemné spoločné zážitky je celkovo našou filozofiou. Osobný kontakt so zákazníkmi je pre nás v tomto smere dôležitý. Záleží nám na ich spätnej väzbe, aby sme mohli ich komfort u nás kontinuálne zlepšovať. Ak sme pri aktuálnych zmenách niekde z osobného kontaktu ubrali, tak tieto nové pozície v tíme, naopak, kontakt so zákazníkom ešte viac upevnia,“ hovorí na margo zmien Tomasz Rogacz.

Vymoženosť, ktorú ponúka reťazec rýchleho občerstvenia je možnosť vystavať si hamburger podľa vlastnej chuti. Vďaka pridanej technológii bude možné zistiť aj výživové informácie a všetky ďalšie potrebné hodnoty jedla. Zmena sa týka prémiových burgrov a burgru McRoyal, do ktorých a z ktorých si zákazníci pridajú alebo odoberú niektoré suroviny. Ku každému prémiovému burgru bude k dispozícii na variáciu vybraných až 6 ingrediencií, ako sú napríklad slanina, syr, kyslé uhorky, jalapenos a iné. Úprava burgrov je možná len v inovovaných reštauráciách so samoobslužnými kioskami.

Prestavbou prešla v rámci nového konceptu aj kuchyňa. Príprava v kuchyni funguje na báze niekoľkých zrkadlových línií. Každý pracovník má svoju špecifickú úlohu a burger sa tak postupne posúva po produkčnom stole a cez pracovníkov podľa toho, v akej fáze rozpracovanosti je. Tak, aby bol na konci priamo vydaný zákazníkovi vo výdajnej zóne. „Reštaurácia novej generácie má za cieľ maximálnu možnú čerstvosť, preto sa jedlo po novom začína pripravovať bezprostredne až po prijatí objednávky od zákazníka, čím umocňujeme zážitok z nášho jedla,“ vysvetľuje Rogacz.

Víziou do budúcnosti je tiež mobile ordering.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.