Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
12.04.2019, 14:02

Slovak Lines v novej kampani ukazujú výhody cestovania Expressom na Schwechat

Pozrite si kampaň z dielne agentúry Zaraguza.

Slovak Lines v novej kampani ukazujú výhody cestovania Expressom na Schwechat
Zdroj: Slovak Lines

Nová kampaň Slovak Lines pozostáva z troch hraných videí a troch produktových bumber videí využívajúcich animáciu a voiceovery približujúce jednotlivé výhody cestovania Expressom na Schwechat od Slovak Lines.

„Insight tejto kampane sa zameriava na vtipné skúsenosti cestovateľov všetkých druhov, ktoré zažívajú pri svojich cestách po svete. Každý z nás určite zažil, že ubytovanie, ktoré sa na fotkách a webstránke javilo ako z rozprávky, má v skutočnosti vždy nejaké chybičky krásy: hlučné prostredie, škaredý výhľad, či príliš „akčné“ okolie. Tieto veci Slovak Lines žiaľ neovplyvní, no môže sa všetkým zaručiť za to, že tá časť dovolenky alebo služobnej cesty, ktorú strávia v Expresse na Schwechat, prebehne spoľahlivo a bez neželaných prekvapení,“  približuje Eva Vozárová, hovorkyňa Slovak Lines.

Vizitka kampane Express na Schwechat:
Agentúra: Zaraguza
Klient: Slovak Lines
Produkcia: Protos Productions
Réžia: Peter Czikrai
Mediamix: Videá sú nasadené na YouTube, Facebooku a Instagrame vrátane Instagram Stories
Timing: po dobu dvoch týždňov, následne bude nasledovať ešte remarketingová fáza využívajúca display ads a PPC reklamy.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.