Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
17.04.2019, 09:47

Kofola obnovila výrobu známej slovenskej minerálky

Kláštorná Kalcia sa predstaví v úplne novej fľaši od dizajnéra Martina Turzíka.

Kofola obnovila výrobu známej slovenskej minerálky
Zdroj: Kofola

Spoločnosť Kofola zavŕšila proces opätovného spustenia výroby tradičnej minerálnej vody Kláštorná, ktorú kúpila v júni 2018. Uvedením Kláštornej Kalcia na slovenský trh chce zopakovať úspešný príbeh, ktorý kedysi začala písať s polozabudnutou Kofolou. 

„Keď sme prvýkrát vstúpili do výrobného závodu v Kláštore pod Znievom, vyzeralo to tam takmer ako počas obednej prestávky v roku 2015. Výrobné linky síce nebežali, ale vyzerali funkčné, priestory boli udržiavané a čakali na správneho investora, ktorý im vdýchne nový život. Aj preto sme verili, že s našou skúsenosťou s tradičnými aj novými slovenskými značkami dokážeme s Kláštornou odštartovať ďalší úspešný príbeh,“ hovorí Jannis Samaras, generálny riaditeľ skupiny Kofola.  

Výsledkom niekoľkých mesiacov intenzívnej práce nielen vo výrobe je sýtená a jemne sýtená Kláštorná Kalcia v úplne novej fľaši od dizajnéra Martina Turzíka. Som hrdý na to, že fľaša Kláštornej Kalcia má unikátny dizajn. Návrh Martina Turzíka sme vybrali z desiatok iných a veríme, že aj vďaka fľaši získame u spotrebiteľa pozornosť i zapamätateľnosť. Navyše, Kláštorná Kalcia bude prvá masovo predávaná voda v ČeskoSlovensku, ktorej všetky fľaše sú vyrobené z 50 % recyklovaného plastu,“ vysvetľuje Pavol Chalupka, marketingový manažér, Kofola ČeskoSlovensko.

V portfóliu spoločnosti Kofola bude Kláštorná tvoriť tandem s Rajcom. Kým Rajec je pramenitá voda, vhodná na dennodennú hydratáciu, minerálna voda Kláštorná Kalcia dopĺňa stratené minerály po fyzickej aktivite.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.