Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
17.04.2019, 13:34

Slovenský e-shop eyerim má prvú mediálnu kampaň

Zrealizoval ju TRIAD.

Slovenský e-shop eyerim má prvú mediálnu kampaň
Zdroj: Eyerim

Etablovaný slovenský e-shop eyerim má novú kampaň, v ktorej predstavuje svoj online tool na vyskúšanie okuliarov - Magic Mirror. Ten umožňuje ľuďom vyskúšať si tisíce okuliarov bez toho, aby museli navštíviť akúkoľvek kamennú prevádzku. Vďaka pokročilým kamerám funguje nielen na desktope, ale aj na smartfónoch.

A práve okolo Magic Mirror sa točí hlavný spot, ktorý vznikal v agentúre TRIAD advertising. Režisérsky ho mal pod taktovkou oceňovaný Pepe Ehrenberger. Nakrúcalo sa koncom marca v Belehrade spolu s českou produkčnou spoločnosťou Stink Films. Zaujímavosťou je, že okrem lokálnych hercov sa v ňom ukázali aj samotní klienti a spolumajitelia.

Feeling online spotu dokresľuje hudba, ktorú môžu ľudia poznať z filmu Pelíšky. Ide o viac ako 50 rokov starú skladbu I Wish I Were od kultovej slovenskej kapely The Soulmen, v ktorej koncom 60. rokov pôsobili legendárny Dežo Ursiny či Fedor Frešo. Pozorné oko si všimne, že autori spotu jej vzdali hold aj priamo v jednom zo záberov klipu.  

“V eyerime sme si v roku 2018 začali uvedomovať, že v rýchlom raste môžeme pokračovať len vtedy, ak začneme meniť spôsob kupovania okuliarov. Pre toto náročné zadanie sme hľadali agentúru, ktorá rozmýšľa podobne ako my – provokatívne a inovatívne. Aj preto mala spolupráca s Triadom a Pepem Ehrenbergerom od začiatku tú správnu chémiu. Kampaň Magic Mirror berieme ako prvú etapu radikálnej zmeny trhu s okuliarmi.  Usilovne pracujeme aj na ďalsích inováciách, ktoré pomôžu ľuďom pohodlne nakupovať okuliare online,” povedal CMO eyerimu Pavel Kitko.

“Od začiatku sme boli nadšení, že máme príležitosť pracovať pre jedného z najprogresívnejších ecommerce hráčov na európskom trhu. S eyerimom sa nám spoločne podarilo dostať sa z klasickej performance/influencer komunikačnej šablóny e-shopov a posunúť sa na kreatívnu brand-level komunikáciu, ktorá, bude schopná prinášať dlhodobé výsledky. Imidžová platforma “find yourself” je pre nás to, čo naozaj rieši eyerim pre svojich zákazníkov. Pomáha im zadefinovať samého seba, pretože okuliare sú podstatná súčasť identity človeka. A zároveň platí, že Eyerim má najlepšie nástroje, aby im v tomto hľadaní dokázal pomôcť.” povedal ku kampani Chief Ceative & Strategy director Triadu Martin Woska.

Kampaň bude nasadená najmä v online, ale vizibilná bude aj formou digitálnych citylightov a samostanou vetvou bude komunikácia prostredníctvom influencerov. Okrem Slovenska kampaň odštartuje aj v Českej republike, pričom v nasledujúcich mesiacoch sa chystá tiež rollout v ďalších europských krajinách.

Vizitka kampane Magic Mirror od eyerim:

Agentúra: TRIAD advertising
Chief Ceative & Strategy director: Martin Woska
Creative director: Peter Baslík
Strategy director & Media planner: Ján Papač
Art Director: Tomáš Bánik
Account director: Juraj Chovanec
Account manager: Stanislava Fabšíková, Frederika Kovalčíková
Triad production: Katarína Chudá
Copywriter: Pavol Paulenda
Graphic designer: Zuzana Martiniaková
Klient: eyerim
Produkcia: Stink films
Réžia: Pepe Ehrenberger
Hudba: The Soulmen - I Wish I Were (1968)

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.