Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
17.04.2019, 16:24

Tatra banka má náborovú kampaň. Hlása v nej, že v najlepšom treba začať

V novom koncepte bude postupne búrať mýty a stereotypy.

Tatra banka má náborovú kampaň. Hlása v nej, že v najlepšom treba začať
Zdroj: Youtube

V rámci aktuálnej kampane predstavila Tatra banka Group svoju novú zamestnávateľskú značku #prirodzenenajlepsi. Jadrom kampane je aj nový kariérny portál.

„Sme zamestnávateľom budúcnosti pre smart ľudí a miesto, kde nás baví byť, tvoriť a napredovať,“ približuje novú víziu zamestnávateľa Július Benko, riaditeľ odboru ľudských zdrojov Tatra banka Group.

Tatra banka Group je rôznorodý ekosystém s dvoma značkami Tatra banka a Raiffeisen banka, dcérskymi spoločnosťami, centrálou a pobočkovou sieťou a v rámci toho rôznymi profesiami. Nájdete v nej IT-čkárov, obchodníkov, marketérov, právnikov, sociológov či analytikov – teda ľudí, ktorí sa venujú práci rôzneho druhu vo viacerých odboroch.

„Náborová kampaň pre obe značky má podporiť nový employer promise, ktorý zdôrazní silu rôznorodosti a synergiu unikátnych talentov a schopností. Do jeho tvorby sa zapojili všetci zamestnanci, spolu so štúdiom Echt sme hľadali niečo, čo nás všetkých prirodzene spája – od pobočkového pracovníka po generálneho riaditeľa a od Bratislavy až po Košice – a priniesli sme identitu-neidentitu. Hashtag, ktorý našim ľuďom hovorí, akí sú, prečo si ich Tatra banka a Raiffeisen banka váži a čo majú spoločné. #prirodzenenajlepsi nie je logo, ale statement. Obe značky – Tatra banka aj Raiffeisen banka sú powered by people‘. Chceme byť dobrým zamestnávateľom pre múdrych a šikovných ľudí všetkých generácií, lebo vieme, že sú to ľudia,  ktorí stoja za všetkými našimi inováciami a ktorí tvoria banku s celosvetovo najlepšou ponukou online produktov a najväčším počtom ocenení na Slovensku,“ dodáva Milada Halová, riaditeľka odboru komunikácie a stratégie značiek Tatra banka a Raiffeisen banka.

Kampaň na zamestnávateľskú značku #prirodzenenajlepsi bude viditeľná najmä v online priestore. Dominovať budú autentické videá, ktoré majú nielen predstaviť hlavnú myšlienku kampane „V najlepšom treba začať“, ale aj búrať mýty o práci v banke. Do kampane sa popri zamestnancoch banky zapojili aj známe osobnosti ako snoubordistka a podnikateľka Baša Števulová, architekt a hudobník Juraj Benetín či podnikateľka a inovátorka vzdelávania Lucia Šicková. Spoločným menovateľom ich životných príbehov je, že v najlepšom neprestali, ale prijali nové výzvy a posúvali sa vpred.

“Veľmi sa tešíme, že sa Tatra banka rozhodla ísť do obsahovo aj vizuálne odvážnej komunikácie zamestnávateľskej značky. V kampani vzdávame hold ľuďom - a nielen tým v banke, ale aj mimo nej - ktorí v najlepšom neprestávajú, ale prijímajú nové výzvy. Koncept búrania mýtov a stereotypov budeme spolu s bankou postupne rozvíjať,” doplnil Pavol Kyselica, spoluautor kampane z kreatívneho štúdia Echt.

Vizitka kampane:
Klient: Tatra banka
Reklamná agentúra: Studio Echt
Creative director: Jakub Ptačin 
Art director:  Pavol Kyselica
Copywriter:  Milan Hladký, Liana Weiss, Pavol Kyselica
Account manager: Ada Šimšíková 
Produkcia televízneho spotu: Ada Šimšíková 
Réžia: Pepe Ehrenberger
Fotograf: Jozef Pálenik 
Autor fotografii z nakrúcania: Jozef Pálenik  
Timing kampane: 17.4. – 15.12.2019
Mediamix: online display, online PR / native, social

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.