Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
18.04.2019, 09:29

Veľká noc bez kapitána

Captain Morgan vo veľkonočnej kampani vyzýva, aby ho ľudia nepili.

Veľká noc bez kapitána
Zdroj: Captain Morgan

Veľká noc patrí každoročne k obdobiam s najvyšším rizikom výskytu podgurážených vodičov. Práve na toto sa rozhodla upozorniť značka Captain Morgan vo svojej novej kampani z dielne agentúry Core4 / Evolve.

Z 11 na 23 percent. Taký je nárast nehôd spôsobených vodičmi pod vplyvom alkoholu počas veľkonočných sviatkov. Podľa štatistík PPZ z posledných rokov boli najrizikovejšou skupinou mladí ľudia vo veku 18 až 24 rokov. K nehodám dochádza najčastejšie na Veľký piatok a Veľkonočný pondelok. Mnohí vodiči majú zrejme problém odmietnuť šibačkové pohostenie v podobe „šoférskeho“ pohárika tvrdého alkoholu. 

 „Kým niektoré komerčné značky v tomto období prichádzajú s masívnymi kampaňami zameranými na zvýšenie spotreby drinkov z ich portfólia, my sme sa rozhodli venovať priestor prevencii a osvete.“ uviedol Juraj Hegyi,  Brand Manager Captain Morgan z ITALMARKET SLOVAKIA.

 „V krátkych videách Captain Morgan predstavuje 3 miešané rumové welcome drinky pre veľkonočných šoférov. V kampani však robí prekvapivý obrat a svoj vlastný nápoj z nich odstraňuje. Otáčame tak brandový claim „neber veci tak vážne“ do výzvy „alkohol za volantom berieme vážne“, vysvetľuje Andrej Csino z C4.

 Kampaň prebieha počas veľkonočných sviatkov v rámci online.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.