Veľká noc patrí každoročne k obdobiam s najvyšším rizikom výskytu podgurážených vodičov. Práve na toto sa rozhodla upozorniť značka Captain Morgan vo svojej novej kampani z dielne agentúry Core4 / Evolve.
Z 11 na 23 percent. Taký je nárast nehôd spôsobených vodičmi pod vplyvom alkoholu počas veľkonočných sviatkov. Podľa štatistík PPZ z posledných rokov boli najrizikovejšou skupinou mladí ľudia vo veku 18 až 24 rokov. K nehodám dochádza najčastejšie na Veľký piatok a Veľkonočný pondelok. Mnohí vodiči majú zrejme problém odmietnuť šibačkové pohostenie v podobe „šoférskeho“ pohárika tvrdého alkoholu.
„Kým niektoré komerčné značky v tomto období prichádzajú s masívnymi kampaňami zameranými na zvýšenie spotreby drinkov z ich portfólia, my sme sa rozhodli venovať priestor prevencii a osvete.“ uviedol Juraj Hegyi, Brand Manager Captain Morgan z ITALMARKET SLOVAKIA.
„V krátkych videách Captain Morgan predstavuje 3 miešané rumové welcome drinky pre veľkonočných šoférov. V kampani však robí prekvapivý obrat a svoj vlastný nápoj z nich odstraňuje. Otáčame tak brandový claim „neber veci tak vážne“ do výzvy „alkohol za volantom berieme vážne“, vysvetľuje Andrej Csino z C4.
Kampaň prebieha počas veľkonočných sviatkov v rámci online.