Je odpískané! Telekom vypočul želania svojich zákazníkov a predstavil očakávanú novinku. Všetkým zákazníkom s paušálmi Happy odteraz umožňuje prejsť do novšieho portfólia ÁNO už počas ich aktuálnej viazanosti.„Často sa stáva, že spoločnosti prinášajú ponuky na prilákanie nových zákazníkov, pričom tí existujúci ostávajú „mimo hry“. Nám však záleží na každom z nich bez rozdielu a nechceme nikoho obmedzovať ani v období viazanosti. Preto odteraz u nás môžu všetci zákazníci vystriedať paušál Happy za novší paušál ÁNO aj počas viazanosti a užívať si viac dát alebo volaní podľa ich výberu“, vysvetľuje detaily Petra Novotná, šéfka marketingovej komunikácie spoločnosti Slovak Telekom.
Futbalovou terminológiou, prichádza k výmene dresov, a preto sa Telekom rozhodol ladiť v tomto duchu aj kampaň. Kreatívny koncept pripravila agentúra MUW Saatchi&Saatchi a dej spotu sa odohráva na úplne novom Národnom futbalovom štadióne v Bratislave. Bekim sa tentoraz predstaví v úlohe nekompromisného rozhodcu, ktorý má však svoje vlastné pravidlá.
Vizitka kampane „futbALL“:
Klient: Slovak Telekom: Petra Novotná, Ivana Daučíková, Denisa Šindelárová
Creative Director: Jakub Kuvik
Art director: Eduard Drexler, Veronika Holaňová
Copywriter: Andrej Hrivnák, Ivana Polohová
Strategy Planner: Klaudia Linkeschová
Account Manager: Zuzana Havranová
Unit Director: Tatiana Hrutková
Režisér: Roman Valent
Kamera: Jakub Dvorský
Hudba: Viktor Hazard
Produkcia: Hitchhiker Films
Postprodukcia: UPP, Stone PP
Mediálna agentúra: Wavemaker