Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
23.04.2019, 11:33

Facebook testuje textové efekty

Bude možné vybrať si jeden z piatich štýlov.

Facebook testuje textové efekty
Zdroj: Twitter

Najväčšia sociálna sieť Facebook testuje novú funkciu. Informoval o nej na Twitteri social media consultant a co-founder One Plymouth – Scott Grenney. Ďalej ju zazdieľal minulý týždeň Matt Navarra.

Funkcia umožňuje  používateľom pridávať príspevky s piatimi rôznymi typmi písma- Fancy, Simple, Clean, Headline a Casual. Týmto spôsobom chce platforma docieliť, aby používateľské príspevky upútali pozornosť a boli vizuálne oddelené od sponzorovaných reklám. Samozrejme, že je možné docieliť to už existujúcimi farebnými pozadiami, takže to nie je obrovská novinka. 

Z News Feedu by malo byť možné presunúť príspevky aj do Stories. Po testovaní sa ukáže, kde si získali väčšiu popularitu. 

Facebook nezverejnil štatistiky o tom, koľko ľudí momentálne používa  farebné pozadia na príspevky, ale predpokladá sa, že medzi užívateľmi, ktorí to robia, a tými, ktorí by využili nové možnosti textu, by existoval nejaký prechod. Zahraničné médiá sa vyjadrili, že neočakávajú so zavedením novinky výrazný nárast používateľov tejto funkcie.  

Či a kedy táto funkcia dostane zelenú, aby sa globálne rozbehla, je otázkou času.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.