Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
23.04.2019, 15:10

Súťažiť o kovy v New Yorku budú tri slovenské agentúry

Do finále New York Festivals sa dostali s viacerými prácami.

Súťažiť o kovy v New Yorku budú tri slovenské agentúry
Zdroj: Facebook/ Istropolitana Ogilvy

Nedávno sme informovali o úspechu slovenských agentúr na New York Festivals. Grand Jury udelila niekoľko shortlistov piatim agentúram zo Slovenska.

Následne sa odborným okom pozrela na shortlisty Executive Jury, ktorá počet slovenských agentúr súťažiacich o kov okresala na tri. 

Vo finále zabojuje Istropolitana Ogilvy s prácou Moje dieťa v kategórii Public Relations a v kategórií Positive World Impact: Human Rights s kampaňou Stories, ktoré nesmú zmiznúť, ktorú pripravila pre Petit Press.

Effectivity POWERED BY PUBLICIS má šancu získať kov za prácu Olejové jazero pre Ekotopfilm v kategórii Film Craft.  

S prácami z celého sveta si zmeria sily aj kampaň Slovensko žije všetkými farbami, ktorú pre klienta Absolut pripravil TRIAD. Šancu má hneď v troch kategóriách: Audio, Public Relations a aj Marketing Strategy a Effectiveness.

Agentúram budeme držať palce.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.