StoryEditor

Kampaň Nebuď pirát pokračuje online videami

25.04.2019, 14:52
Autor:
pzpz
Budú edukovať o ďalších aspektoch bezpečnosti na cestách.

Kampaň Nebuď pirát v hlavnej úlohe so Sajfom ste určite zachytili. 

​Aby agentúra Elite Solutions spolu s klientom tému bezpečnosti na cestách podporili ešte viac, spúšťajú podpornú edukačnú kampaň pre O2 Extra výhody, ktorej cieľom je poukázať aj na iné aspekty bezpečnosti na cestách.

V hlavnej úlohe spolupracujú so známym motoristom Rasťom Chválom, ktorý v seriáli ukáže rôzne tipy na bezpečnejšie šoférovanie. Okrem tipov zákazníci O2 získavajú zľavy na rôzne spomínané služby a produkty pre motoristov - od zliav na palivá Shell, poistenie, servis až po príslušenstvo do auta.

Kampaň bude prebiehať online, prevažne na sociálnych médiách. Svoje tipy bude Rasťo Chvála postupne prezentovať v kampaňových videách, ktoré budú priebežne dopĺňané. 

Okrem online videí bude problematika bezpečnosti spomenutá aj prostredníctvom blogov na stránke extravyhody.o2.sk a v magazíne Sóda.

Andrea Šurín Abrahámová, marketingová špecialistka pre lojalitné programy z O2 o pokračovaní kampane hovorí: "Lojalitný program Extra výhody má špeciálne miesto v kampani Nebuď pirát. Jeho mobilná aplikácia sa stala platformou na odmeňovanie zákazníkov, ktorá navyše plní komunikačné ciele kampane a motivuje ľudí k zodpovednejšiemu šoférovaniu. V zmysle konceptu Extra výhod ako takých, bolo pre nás logické postupovať s rozšírením kampane, edukáciou zákazníkov a poskytovaním odmien u našich partnerov aj týmto spôsobom. Platí pritom rovnaké pravidlo - ak sa nám podarí zvýšiť bezpečnosť na cestách čo i len o kúsok, má to pre nás zmysel."

Rasťo Chvala má špeciálny dar na to, ako hovoriť o autách. Aj preto ho dlhodobo sledujeme a mali sme o to väčšiu radosť, že sa nám ho podarilo získať do kampane pre O2 Extra výhody. Prvé výstupy s ním vyzerajú super a tešíme sa, čo vo svojom blogu na stránke O2 Extra výhod ešte prinesie,” neskrýva radosť zo spolupráce Slavomír Artim, copywriter z agentúry Elite Solutions.

 Vizitka kampane:

Názov: Chvála bezpečnej jazde
Creative & Strategy director: Peter Šurín
Copywriter: Slavomír Artim
Art director: Andrej Valko, Maroš Morvajov
Account manager: Zuzana Mikulová, Lenka Pavličková
Produkcia: Lukash
Režisér: Lukáš Kodoň 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 07:15