Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
26.04.2019, 09:21

Towercom chce modernizovať. Spúšťa kampaň s Jozefom Vajdom

Slovenskú bondovku vytvorila agentúra THIS IS LOCCO.

Towercom chce modernizovať. Spúšťa kampaň s Jozefom Vajdom
Zdroj: This is Locco

Vysielanie cez anténu, ktoré zabezpečuje spoločnosť Towercom, čakajú v najbližších mesiacoch veľké zmeny. Vzhľadom na to, že niektoré frekvencie, na ktorých terestriál vysiela, sa čoskoro uvoľnia pre vysoko-rýchlostný internet, anténových divákov čaká povinnosť preladiť si svoju televíziu, ak ju chcú pozerať naďalej bezplatne.

A preto Towercom spúšta informačnú kampaň, ktorej tvárou je Jozef Vajda.

Kampani predchádzala teasingová fáza, ktorá vytvárala buzz okolo pripravovanej prvej slovenskej bondovky s Jozefom Vajdom. Podľa fiktívneho traileru na film Anténa Nová éra malo ísť o akčnú komédiu, v ktorej Vajda bojuje proti odvekému protivníkovi, ktorý chce uvrhnúť ľudstvo do „večnej tmy“. Trailer bol v skutočnosti zostrihom scén z televíznych spotov, z ktorých prvý sa spustil tento týždeň.

„Komunikáciou chceme ľudí ubezpečiť, že vysielanie cez anténu pokračuje ďalej, stačí si iba jednoducho preladiť a všetky voľné programy pozerajú ďalej bezplatne ako doteraz. Anténa je totiž napriek svojmu veku stále v dokonalej forme a dokáže prekvapiť, presne ako obľúbený herec Jozef Vajda. Preto bola naša voľba kampaňovej tváre od začiatku úplne jasná,“ hovorí Miroslava Letková, marketingová riaditeľka z Towercomu.

 „Ide o naozaj rozsiahle zadanie a také nás bavia. Regióny sa preľadujú postupne, budeme on air vyše roka a tomu zodpovedá aj množstvo výstupov. Vysielanie cez anténu vchádza do „novej éry“, rovnako ako Jožko v našej kampani, z ktorého sa prvýkrát stáva akčný hrdina, slovenský James Bond. A tak ako dobrá bondovka, je aj vysielanie cez anténu mixom rôznych žánrov od akcie cez komédiu až po romantiku.“ dodáva Juraj Kováč, creative director z This is Locco.

Jozef Vajda bude ľudí nielen zabávať v televíznych spotoch a v online, ale aj informovať o samotnej nutnosti prelaďovať a o tom, ako to urobiť. Okrem televíznych spotov budú súčasťou kampane aj OOH formáty, rozhlas a online komunikácia. 

Vizitka kampane:

Creative Director: Juraj Kováč         
Art Director: Adrian Mery    
Copywriter: Martin Polakovič, Dano Vachuna, Juraj Kováč
Account Manager: Juraj Rusnák
Režisér: Tomáš Řehořek
Produkcia: JOJ PRODUCTION
Fotograf: Jakub Klimo

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.