Deň narcisov je verejnoprospešná finančná zbierka Ligy proti rakovine. Už 23-tí rok ulice miest a obcí v jediný deň v roku – tentoraz 11. apríla – zaplavili žlté narcisy. Každý, kto si narcis pripol na svoj odev, vyjadril týmto gestom podporu a spolupatričnosť ľuďom, ktorí bojujú s rakovinou.
Aktívna spolupráca
Finančnú zbierku každý rok podporuje množstvo partnerov. Od roku 2018 sa do podpory Dňa narcisov aktívne a hrdo zapája aj spoločnosť Keis Media Bratislava. Vďaka ekologickým mobilným citylightom – promobikom, finančnú zbierku v uliciach ešte viac rozhýbala.
„Po minuloročnej prvotnej spolupráci v centre Bratislavy a veľmi dobrom ohlase od ľudí sme sa aj tento rok rozhodli spolupracovať s Ligou proti rakovine a ešte viac pomôcť finančnej zbierke. Opäť sme ,vypustili‘ do ulíc krajských miest osem promobikov s našimi školenými promotérmi, ktorí aktívne oslovovali ľudí v centrách miest, rozdávali informačné letáky a pomáhali zbierať finančné príspevky,“ hovorí Ing. Roland Frankovič zo spoločnosti Keis Media Bratislava.
Celá promobiková kampaň bola naplánovaná tak, aby mali ľudia možnosť oboznámiť sa s účelom zbierky a zároveň mali možnosť aj finančne prispieť. V Bratislave mal promotér k dispozícii „svoju pokladničku“, do ktorej mohli ľudia prispieť ľubovoľnou sumou. Tí, ktorí nemali finančnú hotovosť a chceli prispieť, mali možnosť prispieť aj bezhotovostne pomocou QR Codu, ktorý bol súčasťou vizuálu. V ostatných krajských mestách promotéri rozdávali letáky a poskytovali informácie o možnostiach finančnej podpory.
Dobrovoľníci v mestách
„Keďže samotná reklamná plocha na promobiku má 6,08 m2, čím je v centre mesta neprehliadnuteľná, veľmi rýchlo sa počas dňa k promobikom pripojili ďalší dobrovoľníci s pokladničkami, a spoločne oslovovali ľudí v centrách miest,“ doplnil Dušan Kuchyňka zo spoločnosti Keis Media Bratislava.
„Táto kampaň bola pre nás špecifická aj v tom, že zatiaľ čo počas promobikových kampaní sú to promotéri, ktorí niečo ľuďom rozdávajú, či už sú to chladené nápoje, čokoládky, rôzne propagačné predmety a darčeky, tentoraz promotéri mali opačnú úlohu, ‚zbierať darčeky‘ od ľudí. Sme šťastní, že sme mohli byť súčasťou tejto nádhernej kampane a už teraz sa tešíme na spoluprácu v roku 2020,“ uzatvára Kuchyňka.
Spoločnosť Keis Media Bratislava je prevádzkovateľ ekologických mobilných citylightov – promobikov s celoslovenským pokrytím. Viac informácií na www.keismedia.sk.