Sledujte nás na Instagrame
@magazin.strategiePoštová banka ohlásila zmenu svojej firemnej kultúry a ruší dress code. Ako informovala banka, „cieľom tohto kroku je pokračovať v pozitívnych zmenách svojej DNA a dokázať, že aj komunikácia finančných inštitúcií môže byť odvážna. Je to zároveň krok k neformálnosti a modernosti Poštovej banky.“
Fanúšikovia oblekov ich môžu nosiť aj naďalej, no všetci na centrále majú možnosť chodiť do práce v tom, čom sa cítia slobodne. „Viac ako kravaty a podpätky si ceníme ľudskú jedinečnosť a veríme, že najlepšie nápady vznikajú vďaka tomu, že ľudia majú priestor na to, aby mohli byť sami sebou,“ hovorí Andrej Zaťko, generálny riaditeľ Poštovej banky.
Hlavné médium - biela košeľa
Pre komunikáciu novinky v rámci internej aj externej komunikácie si Poštová banka nechala vyrobiť a potlačiť špeciálne biele košele, ktoré dávali zbohom dress codu. Zamestnanci sa o zmene dozvedeli na „Kafé s Andrejom Zaťkom“ a prostredníctvom košieľ, ktoré mali na sebe okrem generálneho riaditeľa aj manažéri jednotlivých úsekov.
Kampaň o zrušení dress codu sprevádzal aj prieskum, ktorý ukázal, že Slováci si na formálne oblečenie nepotrpia a na pracovisku je pre nich dôležitá najmä zdvorilosť, rešpekt a úcta voči druhému.
„Na všetko sa snažíme pozerať komplexne. Aj pri zbierke sme sa pýtali samých seba, čo s oblečením, ktoré už nie je vhodné na darovanie. Uvedomujeme si, že rýchla móda je rovnako veľký problém ako prebytočné plasty. Aj preto okrem zberu oblečenia usporiadame workshopy, na ktorých budeme spolu s Nosené učiť zamestnancov, ako z nepotrebného oblečenia vyrobiť obal na notebook, vrecká na potraviny či urobiť zo starej košele novú,“ uzatvára Andrej Zaťko.
Strategický Newsletter
Top správy z marketingu, médií a reklamy.
Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.