StoryEditor

Harmony oslavuje folklórnou edíciou, do spotu si pozvala víťazov Zem spieva

02.05.2019, 12:07
Autor:
pzpz
O komunikáciu a produktový dizajn sa postarala agentúra Elite Solutions.

Značka Harmony vydala novú folklórnu edíciu svojich výrobkov. Oslavuje tak už 190. výročie výroby papiera v Harmanci.

Hlavné motto kampane: „Skadiaľ som, stadiaľ som, slovenského rodu som“ pochádza zo známej ľudovej piesne „Po nábreží koník beží“. Slogan poukazuje na slovenský pôvod Harmony a zároveň aj na 3 nové produktové rady inšpirované vzormi zo slovenských regiónov.

Agentúra Elite Solutions sa postarala o komunikáciu aj o dizajn všetkých výrobkov edície. Vzory z regiónov Horehronie, Ponitrie, Severný Spiš, Dolné Považie a Liptov prekreslil a adaptoval do vlastných kompozícii ilustrátor agentúry Andrej Valko.

Elite Solutions

Nosným prvkom kampane je online spot pripravený v spolupráci s Folklórnym súborom URPÍN - víťazmi prvej série šou Zem spieva. Súbor z Banskej Bystrice bol pozvaný aj ako zástupca regiónu Horehronie, v ktorom sa nachádza obec Harmanec - rodisko papierne Harmony.  

V spote sa odohráva muzikálovo ladený príbeh hlavnej hrdinky, ktorá spolu s kamarátkami chystá predsvadobnú hostinu. Agentúra tak využila koncept pytačiek, kedy budúci ženích príde požiadať rodičov nevesty o jej ruku. Do samotného príbehu a choreografie sú zasadené aj samotné produkty Harmony.

Súčasťou komunikácie sú súťaže na FB a na microsite o folklórne kabelky, náušnice a pod., ktoré ručne namaľovala dizajnérka Šopa dizajn. Tá sa postarala aj o špeciálne hokejové predmety s ľudovými vzormi, o ktoré budú môcť fanúšikovia súťažiť počas majstrovstiev. Do komunikácie na Instagrame zapojí agentúra aj fashion, food a tzv. „mama blogerky“, ktoré budú vo svojej domácnosti prestierať slávnostné stoly s produktmi z edície.

Tešíme sa, že sme už od začiatku jesene mohli pracovať na takomto rozsiahlom a ľúbozvučnom zadaní. Pri dizajnovaní edície sme si dali záležať na autentickosti, preto výberu vzorov predchádzal niekoľkotýždňový rešerš a následne poctivé prekreslovanie a adaptácia pre 3 produktové rady. Veľmi sme si užili aj nahrávanie s Urpínom, ktoré zahŕňalo nácvik choreografie, nahrávanie spevu a nový aranžmán známej ľudovej piesne,“ hovorí Matej Valo, kreatívny líder Elite Solutions.

Cez tému tejto limitovanej edície sme chceli prepojiť naše produkty s výročím 190. rokov tradície výroby papiera v Harmanci, ktoré oslavujeme tento rok a na ktoré sme veľmi hrdí. Prístup agentúry k nášmu zadaniu folklórnej limitovanej edície nás oslovil hneď od začiatku - vizualita autentických folklórnych dizajnov, motto kampane odkazujúce na asi najnárodnejšiu ľudovú pieseň a účinkovanie lokálneho súboru Urpín prinieslo spojenie, ktoré našej značke Harmony veľmi pristane,” hovorí Katarína Tokárová, Group marketingová manažérka, SHP Group.


Vizitka kampane:

Agentúra: Elite Solutions
Creative & Strategy: Matej Valo
Art Director: Andrej Valko, Maroš Morvajov, Jozef Kyselica
Account Manager: Lenka Pavlíčková, Gabriel Roxer
Account Director: Marián Hlinka
Copywriter: Matej Valo
Social media Manager: Barbora Jurovcová
Performance Manager: Peter Varga
Web Developer: Peter Jurčo, Martin Čačík
Režisér: Daniel Laurinc
Produkcia: Laurinc Studio

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 07:51