StoryEditor

Hashtagy z Instagramu nájdete aj v umení. Upozorňuje brazílske múzeum

06.05.2019, 11:00
Autor:
pzpz
Najpopulárnejšie hashtagy priradilo k známym dielam.

Brazília sa podľa štúdie umiestnila na druhom mieste v prieskume používania sociálnych médií. Používatelia strávia denne na sociálnych platformách v priemere 3 hodiny a 56 minút. Naopak čo sa týka návštevnosti výstav a múzeí, iba 7,5 percenta Brazílčanov má vo zvyku kultúrne sa vyžiť.

Aby brazílske Museu Nacional de Belas Artes upriamilo pozornosť na výstavu zbierky 82 rokov starých umeleckých diel v Rio de Janeiro, spojila umenie s online svetom.  V rámci kampane Hashtags of Art agentúra NBS priradila populárne hashtagy pod známe maľby tak, aby vystihovali trend na sociálnych sieťach, najmä Instagame.

Cieľom je dosiahnuť záujem nadšencov online prostredia a upriamiť ich pozornosť na výstavu umenia. Napríklad pri maľbe brazílskeho Monarcha Dom João VI z 19. storočia, ktorá zobrazuje jeho korunáciu tvorcovia pridali hashtagy ako #outfitoftheday, #likeaboss, či #instaluxe.

​Výstava bola tiež premiestnená na Instagram, kde sú uverejňované fotografie umeleckých diel aj s populárnymi hashtagmi.

01 - Modified: 2019-04-23 09:00:17 - Feat.: 0 - Title: Vďaka Fake A Vacation nemusia hviezdy z Instagramu cestovať. Služba im vytvorí originálne fotografie 02 - Modified: 2019-05-03 09:42:47 - Feat.: 0 - Title: Virálom Instagramu je téma, ktorú doteraz nikto nepoužil. O čom je Eva Stories, ktorá pokorila miliónovú hranicu?
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 03:22