StoryEditor

Kampaň #neviditelni upozorňuje na bariéry v spoločnosti

07.05.2019, 08:00
Autor:
TSTS
Spoločnosť Up Slovensko ukázala, ako sa cítia slovenskí vozíčkari, keď vyjdú von.

Zámerom kampane je zvýšenie povedomia o problémoch vozíčkarov na Slovensku práve používaním hashtagu #neviditelni, ku ktorému sa pridali desiatky influencerov. Projekt si zároveň kladie za cieľ vyzbierať peniaze na pomoc neziskovej organizácii vozmen, n.o., ktorá vzdeláva vozíčkarov o tom, ako si zlepšiť zdravotný stav a žiť aktívnym životným štýlom. Za kampaňou stojí agentúra Hype.

„Pôvodne sme chceli pripraviť produktovú kampaň. Avšak, po tom, ako sme sa pozreli do DNA značky, sme sa rozhodli pripraviť dlhodobejší koncept založený na hodnotách. Up totiž dlhodobo na globálnej úrovni podporuje ľudí, ktorých spoločnosť prehliada. Preto sme prišli s konceptom #Neviditelni, v rámci ktorého plánujeme komunikovať všetky nasledujúce kampane v najbližšom období. Veľmi sa tešíme z pozitívneho prístupu klienta, ktorý sa nadchol pre túto formu spoločenskej zodpovednosti a vďaka ktorému komunikácia funguje už teraz,“ hovorí Marek Didák, kreatívny riaditeľ agentúry Hype. 

Témou bezbariérovosti sa Up Slovensko zaoberá už dlhšie. „Keď sme v roku 2018 pracovali s Bekimom na kampani pre portál www.don-appetit.sk, pochopili sme, koľko bariér je okolo nás a ani si ich neuvedomujeme – šírka dverí, výška v akej je toaletný papier či príliš nízky stôl. A okrem týchto materiálnych bariér je možno tá najväčšia práve v hlavách nás „nehendikepovaných“. Slovo dalo slovo a vznikli z toho #neviditelni. Veríme, že touto kampaňou sa nám podarí zviditeľniť ich,“ približuje Anna Lašová, riaditeľka pre komunikáciu Up
Slovensko.

​Kampaň sa opiera o hero-video, ktoré zobrazuje interaktívny citylight v nákupnom centre a reakcie okoloidúcich. Citylight ukázal zdravým ľuďom netradičnú perspektívu z pohľadu troch mladých „neviditeľných“ hendikepovaných ľudí.Za kampaňou stojí agentúra Hype.

Vizitka kampane:
Klient: Up Slovensko
Agentúra: Hype
Creative director: Marek Didák
Client service director: Peter Šándor
Strategy & creative team leader: Lívia Brtáňová
Copywriter: Katarína Šišková, Lívia Brtáňová
Art director: Christian Csikos

Account Manager: Kristína Ožvoldová

Produkcia: Fantomas

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 17:15