Švédska spoločnosť AJ Produkty, pôsobiaca v devätnástich krajinách Európy, spustila na Slovensku svoju prvú brandovú kampaň. Cieľom komunikácie je budovanie brand awareness, ale kampaň komunikuje aj rozšírenie portfólia značky z B2B aj na B2C, teda segment koncových zákazníkov. Ako uviedol Roman Fraňo, Executive director AJ Produkty: „Značka AJ Produkty má dobre vybudované postavenie v segmente pre veľké firmy, ale medzi bežnými zákazníkmi je skôr menej známa. Preto sa chceme riadne predstaviť a pripomenúť ľuďom aké skvelé produkty robíme.“
Kampaň v prvej fáze formou videa a sociálnych sietí spustili AJ Produkty awareness komunikáciu. Komunikáciu pripravila agentúra Core4/Evolve.
Spolu s príchodom majstrovstiev v hokeji spustili aj druhú fázu, sponzoringovú s pridaním televízie a OOH. Obe fázy však komunikuje cez svoje logo a produkty.
„Bolo by hriechom nevyužiť slovenský význam slova AJ, keďže sa tak naskytla ideálna možnosť budovať awarenes pomocou samotného loga. Práve Logo AJ je až notoricky známe z dresov hokejových rozhodcov a keďže AJ Produkty sú sponzorom IIHF šampionátu, kampaňovú ideu teda udržujeme homogénnu,“ povedala Natála Vargová, Account Director z C4.
„Sme veľmi radi, že naše kampaňové video od Core4 sa v krajinách siete AJ Produktov natoľko zapáčilo, že bude použité aj v ďalších krajinách Európy.“ dodal Roman Fraňo.
A takto vyzerá komunikácia na sociálnych sieťach: