Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
10.05.2019, 07:30

Adam Horecký: Páči sa mi, akú autentickú identitu na svetovej úrovni majú malé gastro brandy

Predstavujeme Talenty z brandže.

Adam Horecký: Páči sa mi, akú autentickú identitu na svetovej úrovni majú malé gastro brandy
Zdroj: archív

Predstavujeme Adama Horeckého, ktorému sme položili zopár nielen pracovných otázok. Adam začal pracovať v marketingovom prieskume na konci štúdia. Po 4 rokoch v prieskumnej agentúre dostal možnosť robiť stratéga v MADE BY VACULIK. Teraz je tam už 5 rokov. V agentúre sa ako stratég venuje všetkým klientom (napr. Tatra banka, Raiffeisen banka, Lišiak zo Sadu, Tatrakon, Telekom, Terno, Union a iným) a pro bono projektom napr. pre Dobrého Anjela či VŠMU. Z kampaní, na ktorých sa spolupodieľal v poslednom období bola úspešná komunikáciu Tatra banky- Tvárová biometria a Digitálny úver, ktoré výrazne posunuli komunikáciu Tatra banky, čo sa odrazilo aj na predajných číslach. 

Aká je najlepšia rada, akú ste dostali? A od koho?

Dostal som ju sprostredkovane, keď ju môj bývalý šéf ešte v prieskume povedal ďalšiemu kolegovi. „Spravil si to super, je to úspech. No daj si pozor, aby ti nenapršalo do nosa!“ Pripomínam si to zakaždým, keď sa mi niečo podarí.

Čoho ste sa museli vzdať, aby ste mohli robiť to, čo robíte?

Nemám pocit, že som sa musel niečoho vzdávať. Dokonca rád hrdo hovorím, že v princípe robím to, čo som vyštudoval. Keďže je moja práca vo veľkej miere o znalosti cieľových skupín, populácie, tak štúdium sociológie je veľmi blízko.

Čo najdôležitejšie ste si naplánovali na tento rok?

Hlavne začať znovu intenzívne čítať. Keďže sa mi minulý rok narodilo dieťa, dostať sa k čítaniu mimo pracovného času je pomerne náročné.

Ktorý z vašich snov ešte chcete dosiahnuť?

No rockový gitarista už pravdepodobne nebudem, tak si možno aspoň o pár rokov otvorím kaviareň. Pitie a príprava kávy ma mimoriadne baví.

Čo vás najviac motivuje?

Keď sa niečo naozaj podarí, tak sa pustím vždy ešte s väčšou chuťou do niečoho ďalšieho.

Akú radu by ste dali svojmu 18-ročnému ja?

Vôbec neviem.

Najpoužívanejšia aplikácia v práci?

Na mobile určite Gmail, Kalendár a Hangout. A na MacBooku Keynote.

Najobľúbenejšia aplikácia celkovo?

Určite SPOTIFY a potom NETFLIX a HBO GO kvôli obsahu. Ale najčastejšie využívané sú Facebook a Instagram.

Najlepšia práca na slovenskom trhu za posledné obdobie?

Tým, že mám rád kávu, zaujala ma práca Tajomstvo Pravého Kávičkára, ktorej sa podľa mňa zaujímavým spôsobom podarilo nabúrať stereotyp o značke Popradská káva a otvoriť značku novým spotrebiteľom.

Práca, na ktorú ste najviac hrdý?

Komunikácia na Tvárovú biometriu a jej pokračovanie Digitálnym úverom pre Tatra banku. Nejde len o kreatívnu stránku, ale hlavne o predajné výsledky, ktoré ma nesmierne tešia, lebo pre stratéga sú tie čísla predsa len dosť dôležité.

Najlepšie komunikujúci zahraničný brand?

Páčia sa mi globálne kampane ADIDAS.

Najlepšie komunikujúci lokálny brand?

Z veľkých brandov bola pre mňa vždy srdcovka Tatra banka. Ale v posledných rokoch sa mi veľmi páči, čo sa tu udialo v rámci gastrobiznisu, kde vznikajú naozaj pekné malé brandy, ktoré si vybudovali krásnu autentickú identitu na svetovej úrovni.

Koho v brandži najviac obdivujete?

Osobne si vážim, že som mohol zažiť prácu s Jurajom Vaculíkom, ktorý vstupuje do každého projektu s neskutočnou energiou. On nepozná limity, čoho dôkazom je aj Aeromobil.

Čím ste chceli odmalička byť?

Ako dieťa Spiderman a Wolverine. Potom bankár. A na výške ma to už ťahalo k marketingu, kde som aj skončil.

Od čoho ste závislý?

Jednoznačne káva.

Aké Slovensko si želáte?

Slušné.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.