Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
10.05.2019, 11:50

Metro uvádza nový koncept predajne Metro Inšpirácia

Pozrite si, ako to tam vyzerá a čo špecifické nový koncept prináša.

Metro uvádza nový koncept predajne Metro Inšpirácia

Na otázku Stratégií, čo bolo motivátorom pre Metro uviesť nový koncept predajne odpovedá Anežka Kováliková, Product Manager & Sustainability Ambassador METRO Cash & Carry SR: „Motivátorov bolo hneď niekoľko. Predajni sme chceli dať modernejší nádych a spríjemniť tak zákazníkom nakupovanie u nás. Najpredávanejším výrobkom sme pripravili masívne vystavenie na paletách, aby sme našim profesionálnym zákazníkom proces nákupu ešte viac zjednodušili. Okrem toho pozorne sledujeme trendy, preto sme zalistovali vyše 500 nových produktov z kategórii, ktoré sú pre zákazníkov zaujímavé.“

​Metro sa v novom koncepte zameralo hlavne na lokálne potraviny, ekologické, farmárske a bio produkty, ale aj na super prémiový sortiment v prípade alkoholu a iných kategórií.

A v čom je koncept Metro Inšpirácia špecifický? „Napríklad produkty v našej zdravej ceste sú vyhľadávané najmä Horeca segmentom, v ktorom myslia na svojich zákazníkov s rôznymi potravinovými intoleranciami a majú možnosť nakúpiť všetky špeciálne potraviny na jednom mieste bez potreby prejsť celý obchod, aby si v regáloch našli to, čo hľadajú. Zároveň sme chceli priniesť aj nový zážitok z nakupovania, takže je u nás možnosť načapovať si do fľaše olej, ale aj drogériu,“ vysvetľuje Anežka Kováliková a dodáva: „Pri drogérii sme sa ale, okrem zážitku z čapovania, zameriavali najmä na ekologickú stránku. Celý koncept interakcie medzi výrobcom, nami a zákazníkom je nastavený tak, aby dochádzalo k absolútnemu zníženiu tvorby plastového odpadu. Zákazníka motivujeme aj finančne. Pri čapovanej drogérii ho odmeníme zľavou minimálne 25 % ako vďaku za to, že nám pomáha šetriť životné prostredie. Tejto tematike sme sa venovali aj pri jednorázových riadoch. Vytvorili sme špeciálnu časť predajne, kde nájdete len kompostovateľné výrobky. Žiadne „akože“ ekologické náhrady u nás nenájdete. Dali sme si záležať na tom, aby zákazník našiel to najlepšie čo sa na trhu momentálne nachádza a práve týmto sortimentom sme odštartovali náš METRO Zero Waste koncept, ktorý odvtedy ďalej rozvíjame.“

Predajňa v Ivánke pri Dunaji je pilotná, a v blízkej budúcnosti bude Metro celý koncept vyhodnocovať a zvažovať ďalšie kroky. Niektoré časti však už rolovať začalo. Napríklad kompostovateľný riad a zdravá cesta sú už dostupné na všetkých prevádzkach METRO a čapovanú drogériu Metro uviedlo v obchodoch v Devínskej Novej Vsi, Košiciach a Nitre.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.