Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
11.05.2019, 13:50

Lidl reaguje akciou na víťazstvo Slovenska nad USA

Akciu bude opakovať po každej výhre našej hokejovej reprezentácie.

Lidl reaguje akciou na víťazstvo Slovenska nad USA
Zdroj: Lidl

Slovenská hokejová reprezentácia vstúpila na šampionát skvelým víťzstvom 4:1 nad USA a dnes ju čaká zápas s Fínskom. Často používanou frázou, že chlieb lacnejší aj tak nebude, či už vyhrajú alebo prehrajú, sa inšpiroval Lidl a zareagoval kampaňou, ktorá poteší aj nešportovcov.

Vždy nasledujúci deň po výhre našich hokejistov zlacní chlieb (1 kilový pšenično-ražný) o 10 centov. Ak naši reprezentanti vyhrajú aj dnešný zápas s Fínmi, chlieb bude lacnejší aj zajtra.

Pozrite si aj kampane, v ktorých účinkujú slovenské hokejové hviezdy:

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.