Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
13.05.2019, 20:50

Olejové jazero zbiera ocenenia po celom svete

Okrem reklamných festivalov sa mu darí aj na filmových.

Olejové jazero zbiera ocenenia po celom svete
Zdroj: Effectivity / Ekotopfim

Nebýva zvykom, že by reklamný spot bojoval o ocenenia na festivaloch krátkych filmov. Olejovému jazeru sa to podarilo.

​Parafráza Čajkovského baletu je víziou desivej budúcnosti s odkazom “Zmeníme sa my či príroda?". V hlavnej úlohe je baletka tancujúca v jazere. Nádherná baletka z Labutieho jazera sa však vplyvom ekologickej katastrofy mení na baletku tancujúcu v Olejovom jazere. Čistá a nevinná labuť sa nakoniec pretancuje až k svojej smrti.

Agentúra Effectivity POWERED BY PUBLICIS za ňu získala ocenenia na Golden Drum a českej Zlatej pecke. Labuť sa pretancovala aj do finálneho výberu New York Festivals v kategórii Film Craft.

Okrem reklamných festivalov získala reklama ocenenie aj na niekoľkých filmových festivaloch mikrofilmov.

Olejové jazero je víťazom novembrového kola Top shorts, poprednom svetovom festivale online filmov.  V kategórii Microfilm postupuje do hodnotenia o celoročného víťaza, ktoré prebehne v máji.

Krátky film režisérsky zastrešený Jonášom Karáskom sa predstaví aj na festivale Short Shorts, ktorý sa koná v Tokiu. Je to jeden z najväčších medzinárodných festivalov krátkych filmov v Ázii. Každý rok sa z celého sveta zozbiera viac ako 10 000 diel. Z toho výber je premietaný 29. mája, medzi top krátkymi filmami bude aj Olejové jazero, ktoré má šancu získať aj vyššie ocenenie.

3 minute Film Festival netreba bližšie vysvetľovať, všetko je povedané v názve. Agentúra za reklamný spot zvíťazila v kategórii Best Dance.

Parafráza Čajkovského baletu uvidia aj v Moskve na Moscow Shorts, kde bude premietané na hlavnom festivale a môže získať ešte ďalšie ocenenia.

Nateraz posledné ocenenie je víťastvo z festivalu VTIFF – Voices for clean water.

V našich kampaniach berieme ľuďom to, na čo sú zvyknutí - krásu prírody. Ani tento rok nebude výnimkou,“ povedal pre Stratégie o kampani Peter Rajčák, kreatívny riaditeľ agentúry.

VIZITKA KAMPANE

Klient: EKOTOPFILM/ENVIROFILM
Agentúra: Effectivity POWERED BY PUBLICIS
Kreatívny tím: Peter Rajčák, Soňa Podstupková, Denisa Pajkošová, Štefan Hellvis Klučka, Katka Noskajová, Lukáš Pompa, Igor Hrnko
Acocunt Manager: Zuzka Garaiová
Režisér: Jonáš Karásek
Sólistka: Romina Kolodziej
Produkcia: Protos Productions
Hudba: Matúš Široký (na motívy P.I. Čajkovského)

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.