Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
14.05.2019, 11:20

TRIAD získal na New York Festivals bronz

Želiezka v ohni mal v troch kategóriách.

TRIAD získal na New York Festivals bronz
Zdroj: TRIAD

V súťaži New York Festivals získalo od prvej poroty- Grand Jury shortlist päť slovenských agentúr.

Po druhom zasadnutí poroty sa Executive Jury pozrela na shortlisty ešte raz a vybrala už iba tri slovenské agentúry. Vo finále bojovala Istropolitana Ogilvy s dvomi prácami Moje dieťaStories, ktoré nesmú zmiznúť a Effectivity POWERED BY PUBLICIS s prácou pre Ekotopfilm Olejové jazero.

Napokon sa shortlist na kov v New Yorku podarilo premeniť iba TRIADu. Z troch kategórií zaujala porotcov kampaň Slovensko žije všetkými farbami v kategórii Marketing Strategy a Effectiveness- Earned Media, kde získala bronz.

Medzinárodná súťaž New York Festivals oceňuje práce v šiestich kategóriách. V každej z nich zasadá porota zložená z profesionálov z danej brandže a vyberá top projekty z celého sveta. 

Slovensko získalo na NY Festivals cenu po 15 rokov.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.