Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
17.05.2019, 14:42

Z 13 rokov starej metalovej reklamy na T-Com je virálny hit

Reklamu z dielne agentúry Istropolitana Ogilvy znovuobjavil austrálsky portál o hudbe.

Z 13 rokov starej metalovej reklamy na T-Com je virálny hit
Zdroj: Istropolitana Ogilvy

V roku 2006 natočila agentúra Istropolitana Ogilvy pre značku T-Com (dnes Telekom) reklamu, ktorou chcel operátor promovať sťahovanie hudby na svojej webovej stránke. Aj keď sťahovanie hudby dnes vyznie ako retro, reklama, v ktorej mladíka na pohotovosti zachraňujú death metálom, teraz zaujala austrálsky portál Tone Deaf, ktorý zverejnil reklamu na svojej facebookovej stránke.

Video mesiac po zverejnení dosiahlo 3,4 milióna videní a zdieľalo ho cez 40 tisíc ľudí.

„Internet je plný prekvapení, ale toto nás aspoň donútilo znova sa pozrieť na to, ako sme to robili pred trinástimi rokmi. Tuším, že nie celkom zle...“ vyjadril sa spoluautor reklamy Peter Darovec.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.