Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
21.05.2019, 10:49

Študenti si založili vlastnú reklamnú agentúru

Jej názov je Pangalaktická agentúra.

Študenti si založili vlastnú reklamnú agentúru
Zdroj: Paneurópska vysoká škola

Po produkčnej agentúre, ktorá zabezpečuje produkcie rôznych formátov ako napr. reklamných kampaní, priamych prenosov (TEDxBratislava a pod.) a zastrešuje festivalovú televíziu filmového festivalu ArtFilm Fest, Paneurópska vysoká škola zakladá reklamnú agentúru.

Pangalaktická agentúra sa zameriava na sociálne médiá. Práve jej „zamestnanci“, resp. študenti sa na sociálnych sieťach pohybujú prirodzene a táto platforma ich bude vyzývať, aby svoje prirodzené zručnosti zapracovali do tých odborno-teoretických, ktoré nadobúdajú v škole. Zároveň ich to motivuje využiť svoj kreatívny potenciál na reálnych zadaniach od klientov.

V agentúre fungujú dva kreatívne tímy študentov, ktoré aktívne participujú na reklamných zadaniach v online prostredí. Ich cieľom je profesionálna príprava reklamných kampaní s následnou realizáciou. Agentúra funguje pod názvom Pangalaktická agentúra. „Nad názvom sme dlho lamentovali, že čo by bolo zaujímavé, pútavé a chytľavé. Pangalaktická nám prišla ako veselá parafráza našej alma mater. Zároveň máme radi vesmír a rovnako ako vesmír, ani naša agentúra nemá limity,“ dodáva k výberu názvu jeden z členov pedagogického tímu Pangalaktickej agentúry, Mgr. Viktor Kamenický, PhD. kreatívny producent Mediálneho centra PEVŠ a zároveň spolupracovník reklamnej agentúry Respect APP.

Jeden zo študentov, copywritter Peter Minárik hovorí, že dôvodom prečo sa do tohto projektu zapojil je možnosť získať príležitosť zažiť na vlastnej koži to, ako fungujú reklamné agentúry a čo všetko za tým je a samozrejme, získať skúsenosti.

Sociálne médiá zohrávajú v súčasnosti silnú rolu v komunikácii s verejnosťou, preto tvorivé nápady od mladých študentov môžu externým zadávateľom pomôcť v rozvoji svojho pôsobenia na sociálnych sieťach hlavne vo vzťahu k cieľovej skupiny, ktorá je podobná študentom: „Mať študentskú agentúru je výborný spôsob ako študentom prakticky podať teoretické učivo, ktoré nadobudli počas semestra. Zároveň sa im snažíme ukázať, ako by to vyzeralo v reálnej agentúre. Rovnako to môže byť zaujímavé pre potenciálnych klientov, keďže študenti sú pod patronátom skúsených pedagógov a odborníkov z praxe, ako napr. copywriter/idea maker Petra Števonková a riaditeľka marketingu PEVŠ Jana Žjak, či marketingová manažérka Michaela Škorupová. Zároveň produkujú kreatívne nápady, ktoré sú originálne a „nepoškvrnené” skutočnou agentúrou, “ hovorí Mgr. Viktor Kamenický, PhD.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.