StoryEditor

Pamätáte si? Pripomeňte si práce, ktoré bodovali na Zlatom klinci minulý rok

24.05.2019, 07:15
Autor:
pzpz
Minulý rok sa prvýkrát ocenila aj najlepšia Non profit práca.

Už o týždeň sa dozvieme, ktoré práce sú najkreatívnejšími spomedzi slovenských reklám. Teraz si však pripomeňme, ktoré práce hviezdili na minuloročnom Zlatom klinci a odniesli si prvé miesto v jednotlivých kategóriách. Porota udelila agentúram v jedenástich kategóriách štrnásť zlatých kovov a agentúrou večera sa stala MUW Saatchi & Saatchi.

Prvýkrát ocenená nonprofil práca

Organizátori vlaňajšieho Zlatého klinca sa rozhodli oceniť najlepšiu nonprofit prácu. Partnerom tejto kategórie sa stala Slovenská sporiteľňa. Ocenenie získala Istropolitana Ogilvy za prácu Magna – Moje dieťa. Cenu odovzdal Peter Holík zo Slovenskej sporiteľne.

archív

Istropolitana Ogilvy sa v kampani Moje dieťa rozhodla vymeniť steny galérií za steny na Facebooku. Fotografie detí zo Sýrie od umelca Martina Bandžáka „vystavilo“ na svojich Facebookových profiloch viac ako 80 známych osobností politického, kultúrneho a spoločenského života. Cieľom bolo poukázať na deti, ktoré žijú vo vojnovom prostredí a zároveň vyvolať celospoločenskú diskusiu o utrapách vojny. 

Zlaté práce Zlatého klinca

Kategória DIGITAL

Názov: LIVE z 1989
Agentúra: TRIAD
Klient: O2 Slovensko

Kategória PROMO & ACTIVATION

Promotion

Názov: YEME Supertašky
Agentúra: PEKNE & DOBRE
Klient: Slovenský potravinársky priemysel a.s.

YEME

Response & Real time activities

Názov: Rozumieme nepočujúcim
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Klient: Slovak Telekom

Kategória CRAFT

Best Copywriting

Názov: YEME Copywriting
Agentúra: PEKNE & DOBRE
Klient: Slovenský potravinársky priemysel a.s.

Práca získala zlaté ocenenie aj v podkategórii Best Illustration.

YEME

Best Film craft

Názov: Na pekné Vianoce (ne)stačí málo
Agentúra: Oliver Agency
Klient: O2 Slovakia

Názov: Mouse Gang
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Klient: Pifpaf Games

Práca získala zlaté ocenenie aj v podkategórii Best Sound Craft.

Craft pre nekomerčné subjekty

Názov: Na konci evolúcie nie je krása - Art Direction
Agentúra: Effectivity
Klient: EKOTOPFILM/ENVIROFILM

EKOTOPFILM

Názov: Na konci evolúcie nie je krása - Film Craft
Agentúra: Effectivity
Klient: EKOTOPFILM/ENVIROFILM

Práca získala zlaté ocenenie aj v kategórii FILM pre nekomerčné subjekty.

Kategória FILM

Televízna reklama pre komerčné subjekty

Názov: TV Fantomas
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Klient: Poštová banka

Kategória KREATIVITA  V  PR KAMPANI

Názov: Kúpte si nesmrteľnosť
Agentúra: Istropolitana Ogilvy
Klient: Truc Spheric

Kategória DESIGN

Názov: Komunikačný dizajn YEME
Agentúra: PEKNE & DOBRE
Klient: Slovenský potravinársky priemysel a.s.

YEME

O tom, aké novinky chystajú v tomto roku organizátori a na čo sa všetci môžeme tešiť, hovorí za organizátorov Róbert Slovák, prezident Klubu reklamných agentúr.

01 - Modified: 2019-05-16 10:13:52 - Feat.: 0 - Title: Svetové marketingové kapacity prichádzajú na Slovensko! V rámci Festivalu kreativity Zlatý klinec 2019 02 - Modified: 2019-05-18 06:10:37 - Feat.: 0 - Title: Zlatý Klinec 2019 s historicky najvyšším počtom prihlásených prác
01 - Modified: 2023-10-02 11:14:10 - Feat.: - Title: Zlaté klince sú pre nás uznaním brandže, že robíme niečo výnimočné 02 - Modified: 2023-07-04 13:30:00 - Feat.: - Title: Trúfneš si predbehnúť vlak? Unikátne podujatie na Orave ocenila aj porota Zlatého klinca 03 - Modified: 2022-09-29 08:55:00 - Feat.: - Title: Jaroslav Vígh: Je našou povinnosťou doručiť televíznym divákom čo najlepší produkt 04 - Modified: 2022-07-26 16:29:50 - Feat.: - Title: Alexander Smik: Cannes Lions je inšpirácia, kam sa dá posúvať náš trh. Aj Zlatý klinec 05 - Modified: 2021-08-20 05:58:24 - Feat.: - Title: Zlatý klinec sa aj v tomto roku posúva na september
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 05:23