KRAS
StoryEditor

7 skvelých dôvodov, prečo prísť na Zlatý klinec 2019

27.05.2019, 15:51
Autor:
(pš)(pš)
Neváhajte, už tento štvrtok a piatok sa začína festival kreativity.

Už tento štvrtok a piatok sa uskutoční festival kreativity známy aj ako Zlatý klinec 2019. Nielenže spoznáme tie najkreatívnejšie reklamy za posledný rok, dozvieme sa, ktorá z agentúr sa stane Agentúrou večerou a spoznáme aj Filipa - ocenenie, ktoré odovzdáva ADC za výnimočný prínos v kreativite slovenskej reklamy.

Aj v tomto roku sa bude okrem slávnostného galavaečera konať aj konferencia a ďalšie sprievodné podujatia, ktoré sú oslavou kreativity v reklame na Slovensku. Pripravili sme pre vás 7 dôvodov, prečo by ste mali byť pri tom.

1. Na Slovensko príde Ergin Binyildiz, kreatívny riaditeľ z agentúry Havas Turecko

Ergin Binyildiz patrí k svetovej reklamnej špičke. Robil pre takých veľkých klientov ako sú napríklad Coca Cola, Ford, Unilever, Google, P&G či Peugeot. So svojim tímom vyhral niekoľko ocenení dokonca aj v Cannes, chodí prednášať na najväčšie kreatívne a marketingové festivaly. V rámci svojej prezentácie bude hovoriť o tom, ako sa dá  zvýšiť kreativita pomocou rôznych metód a techník. Tie vznikli na základe jeho osobných skúseností, pozorovaní a akademických štúdií. Z jeho množstva prác vyberáme aspoň túto jednu.

2. Špeciálny workshop pre mladých kreatívcov povedie Yonathan Dominitz

Yonathan Dominitz je zakladateľom spoločnosti Mindscapes, ktorá doslova pomáha kreatívnym ľuďom byť ešte kreatívnejšími. Ako tréner a líder projektov na zlepšenie kreatívneho a inovačného procesu, Yonathan spolupracoval s mnohými agentúrami a spoločnosťami, ktoré získali viac ako 30 cien Cannes Lions, vrátane troch Grand Prix. Preto nezmeškajte, či už štvrtkovú konferenciu alebo špeciálny workshop v piatok. Lístky sa míňajú, kapacita na workshop je obmedzená, preto neváhajte a prihlasujte sa

3. Evgeny Primachenko z Wieden+Kennedy Amsterdam 

Do tretice, na Slovensko mieri aj  Evgeny Primachenko z holandskej pobočky agentúry Wieden+Kennedy. Za svoju prácu získal viacero medzinárodných ocenení na prehliadkach ako Cannes Lions, D&AD, Eurobest, CLIO, One Show, London International Awards, Epica, FWA, ADCE či Golden Drum Awards. Dosť ocenení na to, aby sa Evgeny dokázal podeliť o tie najzaujímavejšie skúsenosti a postrehy. Napríklad s tými, ktoré robil pre značku Nike:

4. Marketér roka Juraj Holub, bude na konferencii hovoriť o tom, čo má spoločné marketing s extrémnou cyklistikou

Extrémna cyklistika a marketing sú na prvý pohľad dve nezlučiteľné veci. "V skutočnosti som sa však na bicykli o marketingu a komunikácii naučil všetko podstatné," hovorí Juraj Holub zo spoločnosti Slido. Príďte si vypočuť, ako sa dajú do biznisu preniesť skúsenosti získané z cykloexpedícií po najzašitejších kútoch sveta ako púštne oblasti Pamíru, kirgizské pohorie Tian Shan alebo vyprahnutý africký Atlas. Nakoniec, či už v online svete alebo na púšti, stále je to len o medziľudskej komunikácii.

5. Spoznáte (okrem iného) najlepšie kampane

Ako každý rok, aj v tomto roku budete mať možnosť spoznať top kampane roka. A nielen spoznať! V piatok doobeda, vo Foxforde, v rámci pravidelných Raňajok s reklamou, budú shortlistované kampane prezentovať a na otázky poroty odpovedať ich autori. Shortlisty zatiaľ nepoznáme, avšak vieme, že celkovo sa do kategórie Kampaň prihlásilo 39 prác. Príďte sa pozrieť, uvidíme sa o 8 30 na Obchodnej ulici vo Foxforde.

6. Slovenská úderka vyzbrojená top témami

Na štvrtkovej konferencii vás nečakajú iba zahraničné mená, ale aj domáca špička. Seniorní spíkri a bárdi slovenskej reklamy majú pripravené témy, ktoré sa netýkajú iba reklamy, ale všetkých, kto sa dnes v marketingovej komunikácii pohybujú. Príďte si vypočuť Martina Wosku z Triadu a jeho prezentáciu o tom, či sú dnes reklamné agentúry odsúdené na zánik, alebo Petra Kontru z agentúry Wiktor Leo Burnett, ktorý bude hovoriť o tom, ako dnes vyzerá úspešná agentúra budúcnosti. Mimochodom Peter Michalka sa vrátil z Prahy, (pôsobí v agentúre Respect APP) a prezradí nám aký je rozdiel medzi českou a slovenskou kreativitou. 

7. Slávnostné vyhlásenie najkreatívnejších reklám

Takmer tisíc ľudí sa každý rok stretáva v bratislavskom Istropolise, aby spoznali najkreatívnejšie reklamy roka. Ale vy viete, že Zlatý klinec, je aj o stretnutí s ľuďmi s brandže. Pretože ten, kto tam v piatok nebude...akoby ani nebol. Príďte, posledné lístky sú ešte v predaji. Tento rok, to bude volebné!

01 - Modified: 2019-07-22 09:22:39 - Feat.: - Title: Režisér Peter Ehrenberger: Chcem robiť reklamy, ktoré ľuďom nelezú na nervy 02 - Modified: 2019-06-01 10:45:36 - Feat.: - Title: Zlatý klinec 2019: Peter Ehrenberger získal špeciálne ocenenie Art Prix 03 - Modified: 2019-06-01 10:35:24 - Feat.: - Title: Zlatý klinec 2019: Po štyroch rokoch bola opäť udelená Grand Prix 04 - Modified: 2019-06-01 09:25:22 - Feat.: - Title: Zlaté práce volieb Slovenskej národnej reklamy 05 - Modified: 2019-06-01 11:17:45 - Feat.: - Title: Zlatý klinec 2019: Voľby Slovenskej národnej reklamy ovládla agentúra TRIAD
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 00:30