Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
28.05.2019, 17:36

Poštová banka prichádza s kampaňou „Ej, bude to mladucha“. Cieli ňou na snúbencov

Rady, ako sa vysporiadať s prípravou svadby ponúka influencerke Sweet Lady Lollipop herečka Zuzka Kubovčíková Šebová.

Poštová banka prichádza s kampaňou „Ej, bude to mladucha“. Cieli ňou na snúbencov
Zdroj: SOCIALISTS

Poštová banka pokračuje v budovaní svojho pozicioningu na trhu, v rámci ktorého upriamuje stále väčšiu pozornosť na mladšiu klientelu. 

Na čo nezabudnúť pri plánovaní svadby, na čom sa dá pekne ušetriť a do čoho pri príprave „dňa D“ radšej zainvestovať? Profesionálna agentka a už vydatá herečka budú radiť nielen svojej kamarátke, známej influencerke, ale všetkým mladým snúbencom v sérii zábavných videí na facebooku Poštovej banky.

Kampaň „Ej, bude to mladucha“ prináša praktické rady, odhaľuje nástrahy a rôzne pohľady na plnenie snov o svadbe, ktoré majú často dopad na finančné výdaje.

O kreatívu sa postarala agentúra SOCIALISTS a cieli primárne na mladú generáciu žien. V hlavnej roli vystupuje influencerka Sweet Lady Lollipop, ktorá sa chystá budúci rok vydávať.

Rady, ako sa vysporiadať s prípravou svadby jej ponúka  herečka Zuzka Kubovčíková Šebová,  ako aj profesionálna svadobná agentka Veronika z agentúry Event Paradise. V sérii videí odhaľujú emócie a momenty zo svojho súkromia.

„V duchu našej misie, v rámci ktorej chceme meniť postoj Slovenska k peniazom, pokračujeme vo finančnom vzdelávaní ľudí, stojacích pred prvými veľkými životnými rozhodnutiami. S nimi sa spájajú aj veľké finančné investície. Či už je to zabezpečenie bývania alebo založenie si rodiny. A tomu, vo väčšine prípadov, predchádza aj tak nákladná udalosť ako je svadba. Nová digitálna kampaň Poštovej banky, ktorá bude prebiehať na našich sociálnych sieťach, ponúka sériu zábavných a poučných videí, ktoré mladých snúbencov nasmerujú k rozumnému plánovaniu si svojho veľkého dňa,“ vysvetľuje head of marketing Poštovej banky Silvia Wenderlová.

Vizitka kampane:
Strategy: Patrik Barták
Copywriting: Lea Dianová
Scenár a réžia: Šimon Ondruš
Art Direction: Alexandra Šebíková, Marek Duška
Project manager: Zuzana Semíková
Account: Mária Pikuláková
Produkcia: Modify

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.