Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
29.05.2019, 11:01

Kaufland končí s jednorazovými plastovými produktami

Na alarmujúcu situáciu s plastom upozorňuje aj kampaňou z dielne Respect APP.

Kaufland končí s jednorazovými plastovými produktami
Zdroj: Kaufland

Kaufland sa minulý rok zaviazal vyradiť jednorazový plastový riad a slamky zo svojej ponuky do konca roka 2019, napokon svoj cieľ naplnil ešte skôr, a teda od konca mája. Ročne tak reťazec odľahčí záťaž na životné prostredie o vyše 6 miliónov jednorazových plastových pohárov, 5 miliónov kusov jednorazových plastových príborov a riadov a o takmer 1,8 milióna kusov jednorazových plastových slamiek, ktoré sa vlani predali v predajniach Kaufland.

„Od 30. mája nenájdete v našich predajniach jednorazový plastový riad vrátane slamiek. Nahradili sme ich ekologickými variantmi z papiera a dreva,“ vysvetlila zámery Lucia Langová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland. Ekologický prístup má spoločnosť pevne zakorenený. „Už od vstupu na slovenský trh boli igelitové tašky v našich predajniach spoplatnené a od roku 2013 sme zakázali využívanie mikroplastov v našej kozmetike. Starostlivosť o životné prostredie je už dlhodobo prirodzenou súčasťou našej firemnej filozofie a osvetu chceme šíriť aj ďalej,“ vysvetlila zámery Lucia Langová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland. 

Na alarmujúcu situáciu s plastom upozorní Kaufland aj prostredníctvom novej kreatívnej kampane z dielne Respect APP. Vizuálmi „Už ani glg“ a „Už ani kúsok“ poukáže na mieru ohrozenia planéty plastovým príborom, riadom a slamkami. Kampaň štartuje 31.5.2019. Mediamix: prospekt, POS, PR a online, social media.

Zdroj: Kaufland
„Naším cieľom do roku 2025 je zníženie celkovej spotreby plastov minimálne o 20 % a predaj všetkých produktov našich privátnych značiek v 100 % recyklovateľných obaloch,“ dodáva Lucia Langová.Vizitka kampane:
Klient:
 Kaufland Slovenská republika
Agentúra:
 Respect APP
Creative director:
  Mario Poór
Art director:
  Mario Poór, Matúš Bence
Copywriter:
 Mirka Straková, Matej Sekerka
Account manager:
  Romana Otočková, Lucia Bocová

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.