Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
29.05.2019, 15:09

Z CBA potravín sa stala Kačka. Nový koncept navrhla agentúra Core4

Kačka sa má profilovať uletene nízkymi cenami a akciami.

Z CBA potravín sa stala Kačka. Nový koncept navrhla agentúra Core4
Zdroj: CORE 4

Rebranding predajní CBA Slovakia na novú značku Kačka začali v Core4 už minulý rok. Po spotrebiteľskom testovaní na vzorovej predajni v novom dizajne sa zvolil koncept predajní Kačka, ktorá sa má profilovať uletene nízkymi cenami a akciami. Oslovuje teda cenovo senzitívnu cieľovú skupinu, prevažne v menších mestách a na vidieku.

Core4 vytvorilo nové logo, CI a komunikačný manuál, ktorý sa má ešte upravovať po definitívnom odchode loga CBA z dočasných komunikačných layoutov.

Zdroj: CORE 4

Mnohí návštevníci predajní CBA Slovakia už nakupujú v nových, redizajnovaných predajniach, ktoré zmenili branding na Kačku, logo CBA dočasne môžu vidieť už iba na vstupoch do predajní.

 „Redizajn predajní ide podľa plánu a našim zákazníkom sme vylepšili nákupné prostredie modernizáciou predajných priestorov a lepšími službami už viac ako na polovici našich obchodov po celom Slovensku. Postupne však robíme aj akvizíciu ďalších predajných miest na atraktívnych lokalitách, kde aktívne oslovujeme aj samosprávu a okrem vlastných projektov hľadáme i franchisingových partnerov," hovorí Michal Dáni, riaditeľ pre marketing a komunikáciu spoločnosti Kačka.

Kačka svoju identitu však prejavuje už aj v externej komunikácii. "Dôraz kladie na hravý copywriting BTL výstupov, ktorý nie je v cenovo senzitívnom segmente až taký bežný," hovorí Andrej Csino, Creative & Strategy Director Core4.  „Pri Kačke sa snažíme ukázať, že aj obchodný reťazec dokáže komunikovať cenové akcie, byť však pritom hravý a kreatívny a ešte aj participovať na dôležitých spoločenských témach . A to sme ešte iba začali,“ sľubuje Csino.

Zdroj: Core4

Na sociálnych sieťach nový brand Kačky aktívne komunikuje s fanúšikmi nielen klasickou produktovou formou, ale v social  rozvíja „uletenosť“ celkom kreatívnou komunikáciou. Agentúra prezentuje produkty ako riešenie na uletené situácie:

Zdroj: Core4

​Agentúra  vtipne reaguje na uletené reklamácie:

Zdroj: Core4

​K 1. aprílu uletenou formou dokonca zmenila aj svoj produktový leták.​

Zdroj: Core4

​Marketing potravín Kačka spolu s agentúrou  reagovali aj na vážnejšie témy: k medzinárodnému dňu žien nosili brigádnici nákupy ženám od pokladní až domov, ku dňu matiek zase poskytli významnú potravinovú a hygienickú pomoc matkám z krízových centier.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.