HN/Samuel Böhm
StoryEditor

Slovenská sporiteľňa je partnerom výzvy na podporu kultúrnych aktivít LGBT ľudí

30.05.2019, 14:00
Autor:
TSTS
Banka je presvedčená, že všetci ľudia majú rovnaké práva, a že pre modernú krajinu je rôznorodosť prospešná.

Občianske združenia Iniciatíva Inakosť, Dúhový Pride Bratislava a divadlo Nomantinels, v nadväznosti na zamietnutie žiadostí o dotácie na podporu znevýhodnených skupín, zverejňujú výzvu na finančnú podporu kultúrnych aktivít LGBT ľudí na Slovensku. Partnerom výzvy sa stala Slovenská sporiteľňa.

Iniciatíva Inakosť, Dúhový Pride Bratislava a divadlo Nomantinels realizujú množstvo aktivít, ktorými pomáhajú zlepšovať život LGBT komunite. Dôležitou súčasťou ich práce sú aj aktivity v oblasti kultúry s cieľom búrať bariéry a priblížiť LGBT menšinu slovenskej verejnosti. Realizovať tieto aktivity by nebolo možné bez finančnej podpory verejnosti, firiem a organizácií a, v neposlednom rade, ani bez dotácií a príspevkov štátu.

„Žiaľ, v aktuálnom roku sa nám napriek kladným odporúčaniam odbornej komisie nepodarilo získať dotácie v rámci programu na podporu znevýhodnených skupín. Preto sme, oveľa viac ako inokedy, odkázaní na podporu verejnosti a uchádzame sa o ňu práve touto výzvou,“ hovorí Martin Macko, výkonný riaditeľ Iniciatívy Inakosť.

Partnerom výzvy sa stala Slovenská sporiteľňa, signatár Charty diverzity, ktorá dlhodobo podporuje projekty pomáhajúce znevýhodneným skupinám obyvateľstva.

„Sme presvedčení, že všetci ľudia majú rovnaké práva a že pre modernú krajinu je rôznorodosť prospešná. Práve kultúra a umenie nám totiž dokážu sprostredkovať nový uhol pohľadu a pomôžu pochopiť problémy, s ktorými sa menšiny stretávajú,“ popisuje Alexandra Habeler-Drabek, členka predstavenstva Slovenskej sporiteľne, dôvody, pre ktoré sa rozhodli výzvu podporiť.

Najväčšia slovenská banka organizátorom daruje 3 000 eur a poskytne ďalších až 6 000 eur ako tzv. „matching“, v rámci ktorého zdvojnásobí vyzbieranú sumu.

01 - Modified: 2023-11-02 10:46:09 - Feat.: - Title: Brand purpose funguje, ak sa značky na nič nehrajú a inšpirujú ľudí 02 - Modified: 2023-09-22 11:38:00 - Feat.: - Title: Ak chceme lepšiu budúcnosť, treba ísť voliť, hovorí v novej kampani Slovenská sporiteľňa 03 - Modified: 2023-08-31 11:28:22 - Feat.: - Title: Kampaň Moji milí Slováci oslavuje celosvetový úspech 04 - Modified: 2023-10-02 11:14:10 - Feat.: - Title: Zlaté klince sú pre nás uznaním brandže, že robíme niečo výnimočné 05 - Modified: 2023-08-21 14:20:30 - Feat.: - Title: Nová kampaň Slovenskej sporiteľne ukazuje ako je na tom Slovensko s prosperitou
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 04:40