Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
01.06.2019, 11:20

Zlaté práce volieb Slovenskej národnej reklamy

Ocenenie Zlatý klinec 2019 získalo 11 najkreatívnejších prác. Pozrite si ich.

Zlaté práce volieb Slovenskej národnej reklamy
Zdroj: MUW Saatchi & Saatchi

Porota Zlatého klinca 2019, ktoré mali tento rok podtitul Voľby Slovenskej národnej reklamy, udelila agentúram 11 Zlatých kovov. Najviac si odniesla agentúra MUW Saatchi & Saatchi (tri Zlaté klince), za ňou TRIAD ( dva Zlaté klince) a ostatné agentúry Elite Solutions, GunPowder, HEADS, Mullen Lowe GGK, Oliver Agency a PEKNE & DOBRE po jednom Zlatom klinci. 

Agentúrou večera sa stala agentúra TRIADZa prácu Slovensko žije všetkými farbami získal TRIAD najvyššie ocenenie Grand Prix. Porotcovia Zlatého klinca cenu udelili po štyroch rokoch. 

​​Tento rok prihlásilo 40 agentúry až 352 prác. Najviac prihlášok mala kategória Craft (54 prác), nasledovala kategória Film (53 prác) a top trojku uzatvoril Digital (44 prác).

Najviac reklám prihlásili agentúry MADE BY VACULIK (45), Wiktor Leo Burnett (44), MUW Saatchi & Saatchi a TRIAD (obe po 34).

Porota zo všetkých prihlásených prác vybrala celkom 122 shortlistov. Najviac shortlistov získala agentúra TRIAD (18 shortlistov), za ňou Istropolitana Ogilvy (15 shortlistov) a treťou najúspešnejšou agentúrou v počte získaných shortlistov bola agentúra Wiktor Leo Burnett (14 shortlistov).

Shortlist na Zlatý klinec premenili tieto práce:

Kategória KAMPAŇ

Integrovaná kampaň

Názov: Slovensko žije všetkými farbami
Agentúra: TRIAD
Klient: Pernod Ricard Slovakia

Práca získala zlaté ocenenie aj v kategórií KREATIVITA  V  PR KAMPANI.

Kategória CRAFT

Best Artdirection

Názov: Legenda o kamennej ovci
Agentúra: Mullen Lowe GGK
Klient: Knauf Insulation

Best Sound Craft

Názov: The Gift
Agentúra: Oliver Agency
Klient: Miklosko Fashion Design

Best Illustration

Názov: YEME Papierové ilustrácie pre papierový časopis
Agentúra: PEKNE & DOBRE
Klient: Slovenský potravinársky priemysel a.s. 

Zdroj: Zlatý Klinec
Zdroj: Zlatý Klinec

​Kategória VIZUÁL

Print

Názov: Playbook
Agentúra: HEADS
Klient: KK Bagala

Zdroj: Zlatý Klinec

​Kategória DESIGN

Obalový dizajn

Názov: Hurban Legend
Agentúra: GunPowder
Klient: Heineken Slovensko

Zdroj: Zlatý Klinec
Zdroj: Zlatý Klinec

​Názov: SmartFolder
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Klient: ČSOB

Práca získala zlaté ocenenie aj v kategórií MEDIA a PROMO & ACTIVATION.

Kategória DIGITAL

Mobile & Apps

Názov: Aplikácia s odmeňovaním za zodpovedné šoférovanie
Agentúra: Elite Solutions
Klient: O2 Slovakia

​Ocenenie Filip - cenu za výnimočný prínos pre slovenskú reklamu tento rok získal Peter Rajčák z Effectivity POWERED BY PUBLICIS.

​A Best Non-Profit prácou sa stala kampaň Prijateľní.sk od agentúry Respect APP a združenia Divé maky.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.