StoryEditor

Zlaté práce volieb Slovenskej národnej reklamy

01.06.2019, 11:20
Ocenenie Zlatý klinec 2019 získalo 11 najkreatívnejších prác. Pozrite si ich.

Porota Zlatého klinca 2019, ktoré mali tento rok podtitul Voľby Slovenskej národnej reklamy, udelila agentúram 11 Zlatých kovov. Najviac si odniesla agentúra MUW Saatchi & Saatchi (tri Zlaté klince), za ňou TRIAD ( dva Zlaté klince) a ostatné agentúry Elite Solutions, GunPowder, HEADS, Mullen Lowe GGK, Oliver Agency a PEKNE & DOBRE po jednom Zlatom klinci. 

Agentúrou večera sa stala agentúra TRIADZa prácu Slovensko žije všetkými farbami získal TRIAD najvyššie ocenenie Grand Prix. Porotcovia Zlatého klinca cenu udelili po štyroch rokoch. 

​​Tento rok prihlásilo 40 agentúry až 352 prác. Najviac prihlášok mala kategória Craft (54 prác), nasledovala kategória Film (53 prác) a top trojku uzatvoril Digital (44 prác).

Najviac reklám prihlásili agentúry MADE BY VACULIK (45), Wiktor Leo Burnett (44), MUW Saatchi & Saatchi a TRIAD (obe po 34).

Porota zo všetkých prihlásených prác vybrala celkom 122 shortlistov. Najviac shortlistov získala agentúra TRIAD (18 shortlistov), za ňou Istropolitana Ogilvy (15 shortlistov) a treťou najúspešnejšou agentúrou v počte získaných shortlistov bola agentúra Wiktor Leo Burnett (14 shortlistov).

Shortlist na Zlatý klinec premenili tieto práce:

Kategória KAMPAŇ

Integrovaná kampaň

Názov: Slovensko žije všetkými farbami
Agentúra: TRIAD
Klient: Pernod Ricard Slovakia

Práca získala zlaté ocenenie aj v kategórií KREATIVITA  V  PR KAMPANI.

Kategória CRAFT

Best Artdirection

Názov: Legenda o kamennej ovci
Agentúra: Mullen Lowe GGK
Klient: Knauf Insulation

Best Sound Craft

Názov: The Gift
Agentúra: Oliver Agency
Klient: Miklosko Fashion Design

Best Illustration

Názov: YEME Papierové ilustrácie pre papierový časopis
Agentúra: PEKNE & DOBRE
Klient: Slovenský potravinársky priemysel a.s. 
Zlatý Klinec Zlatý Klinec

​Kategória VIZUÁL

Print

Názov: Playbook
Agentúra: HEADS
Klient: KK Bagala

Zlatý Klinec

​Kategória DESIGN

Obalový dizajn

Názov: Hurban Legend
Agentúra: GunPowder
Klient: Heineken Slovensko

Zlatý Klinec Zlatý Klinec

​Názov: SmartFolder
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Klient: ČSOB

Práca získala zlaté ocenenie aj v kategórií MEDIA a PROMO & ACTIVATION.

Kategória DIGITAL

Mobile & Apps

Názov: Aplikácia s odmeňovaním za zodpovedné šoférovanie
Agentúra: Elite Solutions
Klient: O2 Slovakia

​Ocenenie Filip - cenu za výnimočný prínos pre slovenskú reklamu tento rok získal Peter Rajčák z Effectivity POWERED BY PUBLICIS.

​A Best Non-Profit prácou sa stala kampaň Prijateľní.sk od agentúry Respect APP a združenia Divé maky.

01 - Modified: 2019-07-22 09:22:39 - Feat.: - Title: Režisér Peter Ehrenberger: Chcem robiť reklamy, ktoré ľuďom nelezú na nervy 02 - Modified: 2019-06-01 10:45:36 - Feat.: - Title: Zlatý klinec 2019: Peter Ehrenberger získal špeciálne ocenenie Art Prix 03 - Modified: 2019-06-01 10:35:24 - Feat.: - Title: Zlatý klinec 2019: Po štyroch rokoch bola opäť udelená Grand Prix 04 - Modified: 2019-06-01 11:17:45 - Feat.: - Title: Zlatý klinec 2019: Voľby Slovenskej národnej reklamy ovládla agentúra TRIAD 05 - Modified: 2019-06-01 10:42:38 - Feat.: - Title: Zlatý klinec 2019: Best Non-Profit prácou je kampaň Prijateľní.sk
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. apríl 2024 22:54