Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
02.06.2019, 17:20

Majstrovstvá sveta v hokeji s chuťou zemiakových lupienkov (case study)

Keis Media Bratislava prináša výstupy z eventovo outdoorovej kampane počas MS 2019 v ľadovom hokeji.

Majstrovstvá sveta v hokeji s chuťou zemiakových lupienkov (case study)
Zdroj: KEIS MEDIA

Keis Media Bratislava prináša výstupy a case study z eventovo outdoorovej kampane, ktorú zrealizovala pre klienta INTERSNACK, počas IIHF MS 2019 v ľadovom hokeji na Slovensku.

Kampaň sme zrealizovali v mestách Bratislava a Košice, pred hokejovými arénami a oficiálnymi fanzónami. Cieľovou skupinou boli slovenskí a českí hokejoví fanúšikovia.

Zdroj: KEIS MEDIA

​V kampani sme odpromovali značky Slovakia Chips a Bohemia Chips od klienta INTERSNACK Slovensko a.s. a Intersnack a.s., ako oficiálnych partnerov národných reprezentácií.

Školení promotéri aktívne oslovovali fanúšikov a ponúkali možnosť fotenia sa v trojdresoch - symboloch kampane, ktoré stelesňujú myšlienku, že spoločne si hokej užijeme viac .

Ako odmenu dostávali 70g balenia slaných zemiakových chipsov. Priemerný denný počet rozdaných chipsov bol až neuveriteľných 1 153 ks v každom meste.

Alica Pašková, Marketing Sponsorship Manager CZ/SK, Intersnack, a. s.: "Cieľom kampane bolo odkomunikovať partnerstvo značiek s hokejovými reprezentáciami a umožniť hokejovým fanúšikom vyskúšať si 3-dres na vlastnej koži. I vďaka veľkej vizibilite promobikov a promo teamu sa nám podarilo osloviť tisícky ľudí v uliciach Bratislavy a Košíc a sprostredkovať im tak zážitok s produktom a vysvetliť hlavnú myšlienku kampane." 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.