Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
03.06.2019, 09:01

ANwell pokračuje v politickej satire. Terčom sa stal Ľuboš Blaha

Komunikáciu značky zastrešuje agentúra Digitalka.sk.

ANwell pokračuje v politickej satire. Terčom sa stal Ľuboš Blaha
Zdroj: digitalka.sk

Spoločnosť ANwell poskytujúca tlačiarenské a kopírovacie služby pokračuje v komunikácií, ktorá jej už dvakrát zabezpečila mimoriadny organický zásah a virálne šírenie. Po kampani s kapitánom Dankom a Irén Sárközy prichádza s novou komunikáciou adresovanou na poslanca Smeru Ľuboša Blahu.

​Na Mlynoch tentokrát vylepila bilbord, ktorého cieľom bolo zaujať študentov a vytvoriť interakciu medzi offline a online. Kreatívna agentúra zastrešujúca marketingovú komunikáciu spoločnosti vymyslela tajničku, ktorú keď študenti vyriešia a kliknú na webovú stránku uvedenú na bilborde, majú možnosť vyhrať tričko s nápisom súvisiacim s tajničkou.

Zdroj: digitalka.sk

Tento štýl reklamy nás baví a vidíme, že pre cieľovku klienta je zaujímavý a úspešný. Sme radi, že náš klient ANwell je odvážny. Ďakujeme mu, že ide do takejto komunikácie, ktorá môže byť pre niekoho na hrane,“ povedal pre Stratégie Peter Sekelský, art director agentúry Digitalka.sk.

Vizitka kampane:

Klient: Anwell
Agentura: digitalka.sk
Creative Director: Peter Sekelský. Marek Vandrák
Art Director: Peter Sekelský
Copywriting: Marek Vandrák
Account manager: Lukáš Ďurina
Social media: Silvia Smolková
Web Developer: Marián Hucík, Michal Tomanóczy

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.