Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
04.06.2019, 16:18 Aktualizované dňa 05.06.2019 o 10:14

Lidl odhalil nového kuchára. Bude ním známy moderátor

Prvý recept má zverejniť v sobotu 8. júna ráno.

Pyco
Zdroj: Instagram/MrPyco

Moderátor a známy milovník vegerariánskej stravy, a rovnako autor viacerých vegetariánskych kuchárok, Martin Pyco Rausch, sa stáva novou posilou Kuchyne Lidla. Pridá sa tak k dvojici Veronika Bušová a Marcel Ihnačák. Reťazec o novom kuchárovi informoval na facebooku a prostredníctvom newslettera. ​

Aktualizácia: 
„Známeho moderátora a nadšeného kuchára Pyca spája s Lidlom v oblasti varenia viacero východísk. Keď sme spúšťali Kuchyňu Lidla, bolo naším cieľom povzniesť každodennú rutinu varenia na zábavu a ponúknuť iný pohľad na gastronómiu. Tá v našom ponímaní stojí na štyroch základných princípoch – chutne, zdravo, jednoducho a za skvelú cenu,“ vysvetlil koncept Kuchyne Lidla Branislav Brzula, marketingový riaditeľ obchodného reťazca.

Podobne sa vyjadril aj Pyco: „Dlhodobo mám rovnaký cieľ, svojím varením túžim inšpirovať ľudí, aby si doma varili. Veľmi rád by som fanúšikom Kuchyne Lidla ukázal, ako sa dobre a chutne najesť, zároveň demonštroval, že aj bez mäsa sa dá pripraviť široká paleta farebných, zaujímavých a veľmi chutných pokrmov.“

Všetky recepty Veroniky, Marcela, Romana Paulusa, blogeriek Beautifood a od soboty aj Pyca nájdu fanúšikovia aj na YouTube kanále Kuchyne Lidla.

Pyco svoje recepty zverejní každý druhý týždeň, vždy v sobotu ráno. Medzi prvými receptami budú napríklad hubové krokety, pečený langoš či grilovaná feta so zeleninou. „Po troch kuchárskych knihách som chcel preniesť svoje varenie z papiera na obraz a pritom zostať v pozícii „one man show”, takže prechod do videovarenia patril medzi moje dlhoročné výzvy. Spolupráca so spoločnosťou Lidl ma posunula o krok vpred a presvedčila, že je na to správny čas,“ vysvetlil svoj príchod do tímu Kuchyne Lidla Martin „Pyco“ Rausch, ktorý absolvoval hotelovú akadémiu a k vareniu má dlhodobo pozitívny vzťah. Kuchyňu Lidla obohatí o bezmäsité videorecepty, ktorých je sám autorom.

Kuchyňu Lidla spustil obchodný reťazec v roku 2013 a pôvodný koncept neskôr rozšíril o Lidl Cukráreň, Lidl Vinotéku či Grill&Fun. Lidl si pred začiatkom projektu nechal vypracovať prieskum, podľa ktorého až 76 percent Slovákov a Čechov varí doma aspoň trikrát za týždeň.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.