StoryEditor

Penožrúti od Kofoly sú späť

10.06.2019, 14:19
Autor:
rmrm
Zákazníci ich môžu chytať cez rozšírenú realitu vo viac ako 16 000 gastro prevádzkach na Slovensku a v Česku.

Po minuloročnej kampani prichádza Kofola ČeskoSlovensko, v spolupráci s agentúrou WMC / GREY, s druhou vlnou kampane Penožrútov a inovovanou aplikáciou Penožrúti 2. Kampaň podporuje predaj čapovanej Kofoly.

„Nenásytní Penožrúti vlani predčili naše vysoké očakávania. Preto sme sa rozhodli ich tento rok vypustiť opäť medzi zákazníkov. Vo viac ako 16 000 prevádzkach s čapovanou Kofolou sa tak budú môcť zapojiť do ich chytania,“ vysvetľuje Lucia Tarbajovská, marketingová manažérka Kofoly a dodáva: „Primárnym cieľom letnej kampane je doručiť spotrebiteľom unikátny zážitok so značkou Kofola. Náš ikonický krígeľ sa vďaka rozšírenej realite stáva vstupnou bránou do bohatého sveta zábavy.“

Celkom 126 postavičiek sa bude tento rok vyskytovať v 21 rôznych svetoch, medzi ktorými nechýba Penologická záhrada či Letná penáreň. Tieto svety fungujú ako odomykateľné herné levely. Hráči môžu tiež získavať odmeny vo forme špeciálnych „peniažkov", ktoré potom môžu investovať v penobchode a nakúpiť si najrozličnejší penolovecký arzenál či kúzelné elixíry. Tie potom penolovcom pomáhajú lapať Penožrútov rýchlejšie a efektívnejšie.

„Je radosť podieľať sa na takomto projekte. Vlani sme získali nielen úžasnú spätnú väzbu od tisícok spokojných hráčov, ale aj niekoľko kreatívnych ocenení, vrátane zlatej Effie za najefektívnejší kampaň,“ vysvetľuje Jan Plajner, client service director agentúry WMC / Grey. „Urobiť pokračovanie niečoho tak úspešného nie je nikdy úplne jednoduché, my ale veríme, že v prípade Penožrútov sa to podarilo.“Kľúčovým nástrojom pre chytanie Penožrútov je rozšírená realita (augmented reality). Kampaň bude podporená tromi 15 sekundovými TV spotmi, doplnkovými príbehmi v online, ale aj POS materiálmi umiestnenými na trhu. V rámci kampane budú tiež prebiehať súťaže o lístky na hudobné festivaly. Tohtoročnou novinkou je aj chytanie Penožrútov „v teréne“, a to v areáli niekoľkých českých a slovenských zoologických záhrad.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 06:07