Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
10.06.2019, 17:50 Aktualizované dňa 14.06.2019 o 18:09

Rytmus v kampani pre Rexonu predstavuje najväčšie fitko v strednej Európe

Kampaň je z dielne pražskej Zaraguzy.

Rytmus v kampani pre Rexonu predstavuje najväčšie fitko v strednej Európe
Zdroj: Youtube

Rexona predstavila novú kampaň, ktorej hlavnou tvárou je známy rapper Patrik Rytmus Vrbovský. Rytmus v reklamnom spote predstavuje najväčšie fitko v strednej Európe, čím myslí akýkoľvek verejný priestor, v ktorom sa denne pohybujeme.

Rexona spolupracovala s Rytmusom už pred dvomi rokmi, kedy nasadila kampaň RytmusShopping.

Kampaň pre Rexonu (Unilever) pripravila česká Zaraguza. Okrem hero spotu sú súčasťou kampane aj ďalšie videá s Rytmusom, ktoré koncept rozvíjajú, bannerová kampaň, citylighty, špeciálne inštalácie na zastávkach MHD a obsah pre social, ktorý pracuje s ostatnými hercami z hero spotu.

Zdroj: Zaraguza CZ

Zdroj: Zaraguza CZ

​O réžiu sa postaral Roland Wranik, o kameru Anna Smoroňová a fotenie Jakub Klimo a Jakub Augustinský. Produkčne kampaň zastrešila agentúra Hitchhiker Films, mediálne agentúra Mindshare. 

Vizitka kampane:

Klient: Unilever / Rexona
Reklamná agentúra: Zaraguza CZ
Creative director: Michal Pastier
Creative Team Leader: Martin Krafčík
Copywriter: Martin Krafčík, Bára Šimoníková
Strategy: Roman Biath
Art Director: Václav Kudělka, Tereza Talichová
Account Manager: Anna Nedelská
Produkčná agentúra: Hitchhiker
Mediálna agentúra: Mindshare

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.