Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
12.06.2019, 08:45

ADMA názor: Je na Instagrame dôležitejší obrázok alebo popis?

Pozrite sa, čo si myslia odborníci z ADMA.

ADMA názor: Je na Instagrame dôležitejší obrázok alebo popis?
Zdroj: archív

V printovom vydaní Stratégií sme už tradične zapojili odborníkov z Asociácie digitálnych marketingových agentúr (ADMA), ktorí sa vyjadrili k Instagramu. Pýtali sme sa, či je na sociálnej sieti dôležitejšie klásť dôraz na popis alebo samotný obrázok? 

Veronika Mužíková z Performics tvrdí, že je potrebné klásť dôraz na obrázok aj na titulok. 

Patrik Zubíček z Visibility je presvedčený o tom, že obrázok je dôležitejší. Treba pri jeho výbere dbať na autenticitu, ale zároveň na kvalitu fotografií a jedinečnosť.

Podľa Zuzany Martiniakovej je odpoveď jasná: "Vzhľadom na to, že Instagram je sociálna sieť zameraná na vizuálny obsah a jej používatelia ho tam vyhľadávajú, dôraz kladieme na tvorbu obrázkov." 

Pozrite sa, čo si o téme myslia ďalší odborníci z ADMA: 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.