Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
12.06.2019, 09:09

Barman z Nitry otvoril bar v Londýne. Návrh loga zveril do rúk slovenskej agentúry

Na brand identite nového londýnskeho baru Erika Lorincza sa podieľala agentúra MADE BY VACULIK.

Barman z Nitry otvoril bar v Londýne. Návrh loga zveril do rúk slovenskej agentúry
Zdroj: MADE BY VACULIK

Známy slovenský barman Erik Lorincz otvoril v Londýne vlastný bar, ktorý sídli priamo na vychýrenej Heddon Street, kde nájdeme aj michelinskú reštauráciu či podnik Gordona Ramsayho.

Zdroj: MADE BY VACULIK

​Koncept nesie meno Kwānt a je inšpirovaný britskou eleganciou 19. storočia a atmosférou Casablancy. Erikove barmanské umenie vyzdvihuje 24 originálnych koktejlov a jeho slovenské korene zas spolupráca s agentúrou MADE BY VACULIK. Práve na ňu sa obrátil s úlohou vytvoriť pre projekt logo. 

Zdroj: MADE BY VACULIK

Erik Lorincz chváli spoluprácu s agentúrou: “Chcem, aby bol už prvý kontakt zákazníkov s mojím barom nezabudnuteľný. Preto bolo dôležité vytvoriť pre Kwānt naozaj výnimočné logo, ktoré podtrhne jeho eleganciu. Okamžite som vedel, na koho sa obrátiť a naozaj som si nemohol vybrať lepšie. V MADE BY VACULIK odviedli super prácu a presne sa trafili do mojich predstáv. Na logo mám zatiaľ samé skvelé ohlasy!”

 „U nás v MADE BY VACULIK sme veľmi radi, že tento svetoznámy barman oslovil práve nás. Jeho krásnemu konceptu sme radi poskytli ingrediencie, ktoré si zaslúži. Elegancia, kultivovanosť, úroveň… takýto typ práce nám sedí a sme veľmi hrdí, že sme sa mohli spolupodieľať na tejto práci. Radi budeme našu spoluprácu rozvíjať aj naďalej,“ povedal Peter Ižo, kreatívny riaditeľ MADE BY VACULIK.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.