Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
12.06.2019, 11:25

Hlavnou hrdinkou náborovej kampane do Detského kardiocentra NÚSCH je malé dievčatko

O kreatívu sa postaralo THIS IS LOCCO.

Hlavnou hrdinkou náborovej kampane do Detského kardiocentra NÚSCH je malé dievčatko
Zdroj: This is Locco

Národný ústav srdcových a cievnych chorôb buduje novú nemocnicu, ktorej súčasťou má byť aj moderné Detské kardiocentrum. Pripravovanému Detskému kardiocentru chýbajú sestry, ktoré chcú osloviť práve prostredníctvom náborovej kampane, pre ktorú si vybrali agentúru THIS IS LOCCO.

 Nosnou myšlienkou kampane je ukázať, akú veľkú rolu má pre detského pacienta nielen lekár, ale hlavne sestra. Tie sa častokrát stávajú hrdinkami malých pacientov a vzorom na celý život.

„Všade sa hovorí iba o tom aké je to náročne, ťažké, vyčerpávajúce.....ale je to najkrajšie povolanie, aké človek môže mať, ak ho robí s láskou. Je to povolanie, ktoré ma zmysel, ktoré vás formuje aj v súkromnom živote. Chcem, aby k nám prišli dievčatá pracovať, pretože tu prácu milujú, pretože chcú pomáhať deťom, pretože je to ich vysnívane povolanie, nie preto, že je nás málo. Tento odkaz som chcela, aby bol v spote povedaný a podarilo sa to nad moje očakávanie. Zakaždým, keď sa na neho pozriem, som hrdá, že som sestra. Som naozaj vďačná, že sme sa pustili do projektu takýchto rozmerov a v spolupráci s profesionálmi akými sú ľudia z THIS IS LOCCO “ Hovorí vedúca sestra Oddelenia anestézie a intenzívnej medicíny Detského kardiocentra Janka Paulovičová.

Komunikácia odštartovala televíznym spotom a pokračuje do celej 360° kampane.

„Keď sme sa stretli s klientom a počúvali ich príbehy, bolo jasné o čom musí byť celá kampaň. Autenticita. Do hlavnej role našej kampane sme po krátkom presviedčaní obsadili vedúcu sestru Janku, ktorá to zvládla lepšie ako hociktorá herečka. Bez jej skúseností s prácou s deťmi si myslím, že by sme náročný spot ani nedotočili,“ hovorí kreatívny riaditeľ Juraj Kováč.

Spot bol natáčaný priamo v detskom kardiocentre, o voiceover sa postarala herečka Gabriela Marcinková.

Veľmi sa tešíme kam našu ideu dokázali posunúť skvelí ľudia, s ktorými sme spolupracovali. Režisér Tomáš Řehořek mal od začiatku jasnú predstavu, ako chce spot postaviť dramaturgicky, ale aj vizuálne. Všetci sme chceli silný, emotívny a zapamätateľný spot, ale Tomáš to posunul ešte do ďalšej roviny. Okrem iného, sa rozhodol spot točiť na film, čo je v dnešnej dobe výnimočné. Kameru mal pod palcom Martin Chlpík . Sme nesmierne radi, že sa nám podarilo získať hudbu od dánskej skladateľky Agnes Obel, ktorá má na spotify stámiliónové počutia. O grading a digitalizáciu spotu sa navyše postaralo pražské štúdio UPP. Výsledok s autentickým detským voiceoverom tak naozaj stojí za to,“ dodáva Dano Vachuna, copywriter.

"Až na osobných stretnutiach s teamom NÚSCH sme pochopili, akú dôležitú kampaň máme na stole. Na začiatku sme ani nedúfali, že sa nám podarí získať na spoluprácu takéto mená. Chcel by som teda na záver poďakovať, aj v mene klienta, všetkým, ktorí sa do kampane s nami pustili a pomohli nám pripraviť tento krásny výstup. Verím, že vďaka tejto komunikácii bude mať NÚSCH a ich malí pacienti toľko hrdiniek, koľko budú potrebovať," uzatvára Rasťo Bahurinský, CEO, THIS IS LOCCO.

Vizitka kampane:

Creative Director: Juraj Kováč
Copywriting: Dano Vachuna, Juraj Kováč
Art Direction: Martin „Larry“ Janák, Adrián Mery
Account Manager: Juraj Rusnák
Produkcia: JOJ PRODUCTION
Réžia: Tomáš Řehořek
Kamera: Martin Chlpík
Grading a digitalizácia: UPP - Universal Production Partners Prague
Vyvolanie materiálu: Česká Televízia
Strih: Tomáš Řehořek
Zvuk: Vladimír „Bajko“ Bajnoci
Fotograf: Jakub Klimo
Skladba: Under Giant Trees
Interpret: Agnes Obel / vydavateľstvo RICoM publishing /
Album: Aventine
Vydavateľstvo nahrávky: PIAS (v mene spoločnosti Play It Again Sam)

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.