Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
18.06.2019, 11:04

Prvý úspech v Cannes. Práca slovenského režiséra má shortlist

Reklama PHASE - Moments od režiséra Maroša Milčíka získala shortlist na Young Director Award v kategórií Commercial.

Prvý úspech v Cannes. Práca slovenského režiséra má shortlist
Zdroj: Vimeo

Reklama PHASE Moments pre slovenského výrobcu sedačiek zabojuje v silnej svetovej konkurencii. Režisér Maroš Milčík získal za prácu nomináciu na Young Director Award, ktorý oceňuje mladých režisérov z celého sveta. Reklama z dielne produkcie Soft Pillow Slovakia súťaží v kategórii s ďalšími ôsmimi režisérmi z Európy, Severnej Ameriky či Afriky.

Práca mladého režiséra zachytáva nielen produkt, ktorým je sedačka, ale aj emócie a kľúčové životné momenty. Zaujímavé formálne prevedenie pomocou choreografie a kamerového pohybu vytvára dojem jedného nepretržitého záberu. 

Režisér spoločne so slovinským kameramanom Gašperom Šnuderlom použili techniku skrytého strihu, a tak dosiahli kontinuálny pohyb odhaľujúci postupne dôležité životné momenty dvoch mladých ľudí. 

Súťaž Young Director Award prebieha v rámci najväčšieho reklamného festivalu Cannes Lions. Jeho cieľom je vyhľadávať režisérske reklamné talenty z celého sveta. Či sa reklame podarí získať ocenenie v Cannes, sa dozvieme už 20. júna.

Vizitka:

Klient: PHASE
Agentúra: eMotion Consulting
Režisér: Maroš Milčík
Kameraman: Gašper Šnuderl
Producent: Juraj Molnár
Vedúci výpravy/Architekt: Miroslav Kráľ
Produkcia: Soft Pillow Slovakia

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.