Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
19.06.2019, 12:42

Cannes Ideas Róberta Slováka: Špeciálna pantone farba upozorňuje na problémy v Kanade

Prinášame ďalšie inšpirácie z najväčšieho festivalu kreativity na svete Cannes Lions 2019.

Cannes Ideas Róberta Slováka: Špeciálna pantone farba upozorňuje na problémy v Kanade
Zdroj: Cannes Lions

Dnes som vybral niekoľko skvelých kúskov z jednej z naj oldschoolovejších kategórii, ktoré sa na Cannes Lions hodnotia - print.
Pre kanadskú neziskovku United Way vytvorila agentúra Taxi Toronto špeciálnu pantone farbu. S využitím tejto farby upozornila na problémy, o ktorých si mnohí Kanaďania myslia, že v ich krajine neexistujú: ľudia bez domova či domáce násilie.

Zdroj: Cannes Lions

Neviem na čo bolo dobré vytvárať tú pantonku, ale v každom prípade, tento vizuál podľa mňa patrí medzi tie naj:

Zdroj: Cannes Lions

​Mám rád vizuálne hry a viem aké je náročné vytvoriť vizuál pre produkt, ktorého podstatou je zvuk. Dobre z tohto zadania vykorčulovali, a v sérii printov pre Berlínsku filharmóniu ilustrovali nové rearanžované kompozície, ktoré sa nachystali do ďalšej sezóny.

Zdroj: Cannes Lions
Zdroj: Cannes Lions
Zdroj: Cannes Lions

​Do tretice skvelé využitie samotného média na demonštráciu problémov, ktoré môžu vzniknúť pri pití alkoholu za volantom od David Miami pre Budweiser. To je vždy veľmi efektívne, keď reklama trochu hekne aj redakčný obsah. Alebo teda aspoň sa tak tvári.

Zdroj: Cannes Lions

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.