Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
21.06.2019, 06:00

Tomáš Slobodník: Máme k dispozícii veľmi mocné nástroje, tak to robme zodpovedne

Predstavujeme Talenty z brandže.

Tomáš Slobodník: Máme k dispozícii veľmi mocné nástroje, tak to robme zodpovedne
Zdroj: archív

Predstavujeme Tomáša Slobodníka, Senior Copywritera z Oliver Agency. Tomáš zabŕdol do sveta reklamy ešte počas štúdia. „Po roku na pozícii Account Executive ma prelomový branding kondómov pre Stranu zelených katapultoval na vysnívanú copywriterskú pozíciu,“ dopĺňa. Od roku 2013 robí pre značku O2 Slovensko a za metaforickým opaskom má desiatky kampaní a televíznych spotov. „Napriek neutíchajúcemu hladu po vedomostiach aj olovrantoch si udržiavam zjav permanentne podvyživeného,“ hovorí o sebe Tomáš Slobodník.

Na čom aktuálne pracujete?

Práve pracujem na príprave ďalšej kampane pre O2, s ktorou sa chystáme zdvihnúť latku po vizuálnej a zvukovej stránke ešte vyššie. Popritom máme rozpracovanú aj jednu zaujímavú aktivitu pre Post Bellum, s ktorými spolupracujeme dlhodobo, a napriek začínajúcemu letu je najvyšší čas začať premýšľať nad tohtoročnou komunikáciou Vianočného Bazáru Chalaňov.

Pre akého klienta na domácom trhu by ste raz chceli robiť ? A prečo?

Som absolútne spokojný s tým, čo robím teraz v Oliver Agency. Pretože mám rád aj kvalitné jedlo, chcel by som pomôcť nejakému miestnemu výrobcovi, napríklad Tami. Alebo pokojne aj takému, o ktorého existencii ani neviem. Nejaké tipy?

Na kreatíve akej svetovej značky by ste sa chceli podieľať, keby dostanete možnosť ľubovoľne si vybrať?

Odmalička je mi veľmi blízky vesmír a fandím všetkým odvážnym (až ľahko ľahkovážnym) dobrodruhom, takže SpaceX.

Hovoria vám ľudia, že ich na vás niečo prekvapuje?

Z nejakého dôvodu mám imidž mimoriadne slušného a distingvovaného človeka, takže akákoľvek akokoľvek mierne šťavnatá poznámka dokáže otáčať hlavy. No a ešte absolútna spoľahlivosť v tom, že čo sľúbim, to dodržím – čo zase prekvapuje mňa, pretože to je predsa podstata sľubov.

Keby ste sa mohli stať odborníkom na niečo cez noc, čo by to bolo?

Studená fúzia. Celkom ma láka predstava dostatku čistej a bezpečnej energie.

Ak by ste mali vybrať tri prídavné mená, aby ste sa opísali, ktoré by to boli?

Pokojný, analytický, neviditeľný.

Čo najlepšie sa vám podarilo v roku 2018?

V pracovnom živote to bola kampaň s rybou, ktorá zatienila Zem. To bola reklama, ktorá ma bavila od začiatku do konca a aj teraz sa na nej rád zasmejem.

V osobnom živote to bolo rozhodnutie dať deti do lesnej škôlky. To šťastie v očiach po celom dni strávenom vonku im niekedy úprimne závidím.

Na čo ste pyšný?

Že sa mi podarilo nájsť vo svete plnom nerovnováhy rovnováhu aspoň vo svojom živote, takže sa môžem naplno venovať práci, ktorá ma baví a rovnako plnohodnotne rodine, s ktorou ma baví svet. A tiež, že sme naučili deti milovať turistiku.

Akú radu dáte vášmu ja, ako nováčikovi v brandži?

Viac spi!

Máte nejaký odkaz pre všetkých, ktorí robia v reklame?

Asi to nebude nič prelomové, no máme k dispozícii veľmi mocné nástroje, ktorými oslovujeme veľmi veľa ľudí. Tak to robme zodpovedne. Veď to už vie aj Spider Man.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.