Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
21.06.2019, 09:20

Zlatý Bažant ’73 sa objavil v seriáli Černobyľ

Z náhodného product placementu pripravila značka súťaž o 33 kilogramovú betónovú kocku.

Zlatý Bažant ’73 sa objavil v seriáli Černobyľ
Zdroj: Facebook

V poslednej dobe ovládla svet miniséria o Černobyľskej havárii. Tvorcovia najobľúbenejšieho seriálu všetkých čias potrebovali navodiť dobovú atmosféru prostredníctvom autentických rekvizít a tak sa stalo, že v druhej epizóde na okamih zažiarila aj fľaša piva Zlatý Bažant ’73.

Túto príležitosť chcela social media agentúra Socialists nabetón využiť a rýchlo reagovať. Vzhľadom k téme bolo treba udržať úctu pietnej spomienke ale zároveň vniesť do náhodného „product placementu“ aj moment vtipu, ktorým značka Zlatý Bažant dlhodobo komunikuje.

Zdroj: Facebook

V agentúre prišli s nápadom zaliať rovnakú fľašu do špeciálneho ochranného obalu a vyhlásiť súťaž o symbolickú rekvizitu - 33 kilogramovú kocku betónu. Na konci videa o výrobe betónovej kocky sa súťažiaci dozvedeli meno výhercu. 

Vizitka:

Agentúra: Socialists
Head of social strategy: Patrik Barták
Art Director: Alexandra Pobjecká
Copywriter: Šimon Ondruš
Account Manager: Andrea Vozárová
Produkcia: Modify
Klient: Zlatý Bažant

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.